بازدید 7507

ضعف شیعه و پیدایش داعش از نگاه شاهرودی

مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مجد (مجدالدوله تهران)، امروز 12 خردادماه در دفتر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 01 June 2016
مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مجد (مجدالدوله تهران)، امروز 12 خردادماه در دفتر آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی برگزار شد.

به گزارش «شبستان»، آیت‌الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه معارف غنی شیعه در طول تاریخ به دلیل تبلیغ ناقص، گسترش اندکی یافته است، گفت: سایر مذاهب به دلیل تبلیغ گسترده، اندیشه‌های خود را که نازل تر از معارف شیعی است، توسعه دادند.

نایب رییس مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: وضعیت تبلیغ معارف شیعه، مناسب نیست؛ این در حالی است که طلاب اهل سنت گاهی بدون چشمداشت مادی به تبلیغ می‌پردازند.

این استاد درس خارج حوزه اضافه کرد: گروه‌های تروریستی مانند داعش با تبلیغ در روستاها و شهرهای کوچک پدید آمدند و گسترش یافتند؛ بنابراین باید طلاب، تبلیغ در اقصی نقاط کشور و جهان را وجهه همت خود قرار دهند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، انقلابی را برپا و اسلام را احیا کرد و شیعه را عزت بخشید، افزود: فهم مشکلات و فتنه‌های داخلی و خارجی، وظیفه مهم طلاب و روحانیون است.

وی اظهار کرد: بیداری اسلامی منتج از انقلاب ایران توسط استکبار و ایادی آنها به انحراف کشیده شد؛ به طوری که مسیحیت، دین عطوفت و مهربانی لقب گرفته و اسلام، دین خشونت و کودک‌کشی!

این استاد حوزه، درک روح اسلام، عظمت نظام اسلامی و اهداف دشمنی مخالفان اسلام و انقلاب را مهم‌ترین وظایف طلاب دانست و گفت: طلاب با درک جنگ فرهنگی و عقیدتی دشمن، تمام ظرفیت‌ها را بسیج کنند؛ هرچند غافل هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی