بازدید 4870

اولویت اصلی مجلس دهم رفع مشکلات معیشتی مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: اولویت اصلی مجلس دهم رفع مشکلات معیشتی مردم و حفظ استقلال و کارآمدتر کردن قوه مقننه است.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 01 June 2016
فاطمه اولاد قباد با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با رئیس فراکسیون امید اظهار کرد: با توجه به همکاریها و جلساتی که با آقای عارف داشته ایم، قرار است اولویت اصلی را در مجلس دهم رفع مشکلات معیشتی مردم و حفظ استقلال قوه مقننه قرار دهیم و تلاش کنیم تا مجلسی کارآمدتر داشته باشیم.

وی با اشاره به معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده گفت: متاسفانه در جامعه جوانان بسیاری با مدارک تحصیلی کارشناسی تا دکترا داریم که درگیر معضل اشتغال هستند و با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه ها در پذیرش دانشجویان، در آینده این میزان رو به افزایش نیز خواهد گذاشت که برگزیدن راهکارهایی برای رفع این معضل از دیگر اولویت‌های ما در مجلس است.

اولاد قباد همچنین رفع معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع آنها را یکی دیگر از اولویتهای مجلس دهم دانست و گفت: متاسفانه تهران به عنوان نماد یک شهر اسلامی، به علت وجود آسیب‌های اجتماعی همچون رواج اعتیاد و تکدی‌گری چهره‌ای مخدوش پیدا کرده است که یکی از علت‌های اصلی چنین آسیب‌هایی را می توان در نبود اشتغال برای جوانان یافت.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به مشکلات زیست محیطی از جمله کمبود منابع آب و آلوگی هوا گفت: مجلس دهم باید در زمینه رفع مشکلات زیست محیطی و مدیریت منابع آب و مقابله با پدیده ریزگردها اقداماتی عملی و برنامه هایی منسجم ارائه دهد و طبیعتا مشورت با کارشناسان این حوزه برای رفع چنین مشکلاتی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به لزوم حفظ روابط مسالمت‌آمیز دیپلماتیک ایران با سایر کشورها اظهار کرد: اگر دیپلماسی ما مبتنی بر اقناع، بحث و گفت‌وگو و تعامل و حفظ استقلال باشد، می توانیم با سایر کشورهای جهان روابط دیپلماتیک خود را حفظ کنیم و در عین حال به تامین مصالح عمومی کشور و منافع ملی نیز توجه لازم و کافی را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا؛ اولاد قباد در پایان تاکید کرد: حمایت از تولیدات داخلی، جذب سرمایه گذاری خارجی، ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری کشورمان در سایر نقاط جهان و ارتقای صنعت گردشگری از جمله اولویت های مجلس دهم در شرایط پسابرجام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی