بازدید 4356

تظاهرات بحرینی‌ها در اعتراض به حکم شیخ سلمان

کد خبر: ۵۹۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 31 May 2016
پس از صدور حکم دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین،‌ مردم این کشور در اعتراض به این حکم در مناطق مختلف تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه خبری العهد، به دنبال صدور حکم 9 سال حبس برای شیخ علی سلمان،‌ دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین،‌ بزرگترین جمعیت مخالف شیعه این کشور، بحرینی‌ها با وجود استقرار تعداد زیادی نیروی امنیتی در تمامی مناطق، در اعتراض به این حکم دست به تظاهرات و اعتراضات مسالمت‌آمیز زدند.

مناطق ابوصیبع، البلاد القدیم و المعامیر با وجود استقرار نیروهای امنیتی شاهد اعتراضات خشم‌آلود مردم بود.

در منطقه المعامیر نیروهای وابسته به دستگاه امنیتی رژیم آل خلیفه با استفاده از گاز اشک‌آور و تفنگ‌های ساچمه‌ای که جزو سلاح‌های ممنوعه هستند، تظاهرات مردم را سرکوب کردند.

در مناطق بوری، عالی، کرزکان، المرخ،‌ سار،‌ ابوقوة و مناطق مختلف بحرین نیز تظاهرات شبانه گسترده‌ای در حمایت از شیخ سلمان و اعتراض به حکم صادره از سوی دادگاه بحرین برگزار شد.

معترضان آزادی تمامی زندانیان سیاسی و در راس آنها شیخ سلمان و چهره‌های برجسته مخالفان این کشور را خواستار شدند.

از سوی دیگر، هیات دفاع از علی سلمان کنفرانس خبری را درباره حکم صادره علیه سلمان برگزار کرد و افزود:‌ سلمان این حکم را با اطمینان و تبسم دریافت کرد و این حکم وحشتناک و غیرمنتظره بود.

حسن رضی، رئیس هیات دفاع از شیخ علی سلمان گفت: حکم برائت صادره در حق علی سلمان درباره اتهام اول ملغی شد و ما انتظار چنین موضع تندی را از دادگاه تجدید نظر نداشتیم و اگر که شیخ علی سلمان بخواهد این حکم قابل اعتراض است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار