بازدید 2115

۳ هزار میلیارد ریال سرمایه جدید وارد فرابورس می‌شود

با مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه جدید وارد فرابورس می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 29 May 2016
با مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه جدید وارد فرابورس می‌شود.

به گزارش مهر، پس از کسب مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار از روز چهارشنبه پذیره نویسی ثامن در بازار فرابورس انجام می‌شود.

این اقدام با هدف انجام عملیات سپرده‌پذیری و اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی در تمامی بخش‌های اقتصادی که در اساسنامه آمده و قوانین و مقررات بانک مرکزی که به آن اجازه انجام پذیره نویسی و تاسیس را می دهد، انجام شده است. تمام سرمایه به مبلغ ۳ هزارمیلیارد ریال به صورت نقد است و آورده غیرنقد وجود ندارد و ۵۰ درصد از سهام توسط مؤسسان تعهد شده و موسسان هیچگونه مزایایی برای خود در نظر نگرفته‌اند.

این عرضه در فرابورس ایران با تعهد تامین سرمایه نوین و از طریق کارگزاری های فرابورس بر اساس اولویت سفارشات آن انجام می شود که اشخاص حقیقی اجازه دارند حداقل ۵۰۰ سهم و حداکثر ۱۰ هزار سهم و اشخاص حقوقی حداقل ۵۰۰ سهم و حداکثر ۳۰ هزار سهم  را از طریق پذیره نویسی خریداری کنند.

این پذیره نویسی به قیمت اسمی یعنی هر سهم هزار ریال انجام می‌شود و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده برای پذیره‌نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال در فرابورس ایران با رعایت نسبت‌های حداقلی و حداکثری اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست خود را تکمیل و وجوه لازم را به حساب کارگزار واریز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی