بازدید 85758
بهره‌برداری لس آنجلس تایمز از ابهام در خبر سایت حامی دولت:

تبریک لاریجانی به موسوی در روز انتخابات نشانه تقلب است

به نظر می‌رسد، سایت‌هایی همچون سایت حامی دولت که خود را حامی نظام و انقلاب هم دانسته و همه دیگران را از دایره نظام و انقلاب خارج می‌دانند، باید به جای صرف وقت خود برای تخریب دیگران، قدری به تحلیل‌ها و شیوه خبررسانی خود بنگرند تا از دادن بهانه‌های این چنینی به دیگران خودداری کنند.
کد خبر: ۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳ 12 August 2009

در حالی که سایت حامی دولت در تحلیل خود آورده است: «علی لاریجانی عصر روز انتخابات در تماسی تلفنی با میرحسین موسوی، در حالی که از اطلاعات محرمانه و طبقه‌بندی شده اطلاع داشته است، پیروزی وی را در انتخابات به وی تبریک گفته است و ...» حال این پرسش پیش می‌آید که آیا آقای لاریجانی، اطلاعاتی را درباره پیروزی میرحسین موسوی در اختیار داشته است؟

به گزارش «تابناک» روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز با استناد به تحلیل سایت حامی دولت به اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و بر این باور است تاکنون تنها اصلاح طلبان مدعی وقوع تقلب در انتخابات بودند، اما به تازگی از اردوگاه دولتی‌ها نیز چنین صداهایی شنیده می‌شود.

استناد لس آنجلس تایمز به این بخش از تحلیل سایت حامی دولت است:

«کاری که ايشان بعد از ظهر روز اخذ رأی كرد و تلفنی به موسوی، به بهانه حتمی شدن ریاست جمهوری‌اش تبریک گفت، قابل گذشت نیست، زیرا او از جایگاه رئیس یک قوه و به عنوان کسی که قاعدتاً به اطلاعات و اخبار دست اول و محرمانه دسترسی دارد، وقتی به موسوی آن هم قبل از پایان زمان رأی گیری تبریک گفت، در واقع او را دچار توهم و تشویق کرد تا مواضع فتنه‌انگیز و تحریک کننده بعدی را هم داشته باشد که اين رفتارها باعث سلب امنیت و آسایش مردم و وارد شدن خسارات زیادی به کشور و اقتدار و حیثیت نظام شد.»

لس آنجلس تایمز با بیان اینکه رجانیوز مدعی شده است لاریجانی با آگاهی از اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده، از پیروزی وی در انتخابات مطمئن شده و در تماسی تلفنی موفقیت وی را تبریک گفته است، به اثبات وقوع تقلب در انتخابات پرداخته و در واقع با استفاده از ابهام موجود در این تحلیل مدعی است که لاریجانی با استفاده از اطلاعات محرمانه از پیروزی موسوی در انتخابات آگاه شده و به وی تبریک گفته است.

به نظر می‌رسد سایت‌هایی نظیر سایت حامی دولت که خود را حامی نظام و انقلاب هم دانسته و همه دیگران را از دایره نظام و انقلاب خارج می‌دانند، باید به جای صرف وقت خود برای تخریب دیگران، قدری به تحلیل‌ها و شیوه خبررسانی خود بنگرند تا از دادن بهانه‌های این چنینی به دیگران خودداری کنند.

گفتنی است، یقینا این بهره‌برداری روزنامه لس آنجلس تایمز ناشی از ابهام در تحلیل این سایت است که البته در غیر این صورت، مسئولان این سایت باید پاسخگو باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
سایت حامی دولت که به خیال خودش قصد داشته به لاریجانی حمله کنه به این فکر نکرده که با طرح تبریک لاریجانی به موسوی یک ابهام دیگه به انتخابات اضافه کرده ؟!!!!!!!!!
یکبار هم که رجانیوز مطلبی را به هر دلیل درست گفته شما چرا ناراحت هستید؟
بله این که مشخصه دیگه نیازی به تایید رسانه های خارجی نیست همه ی عالم فهمیدن !
عجب سایت کثافتی دارید شما، مرده شورتان را ببرند الاغها.
مكرو و مكرالله ولله خيرالماكرين
از دوستي خاله خرسه انتظاري بيش نيست
خسته نشدید

به این خبر اصلا کار ندارم فقط میخوام بدونم از این همه سیاه نمایی و جهت گیری زشت علیه دولت خسته نشدید ؟؟

بدی این است که شما را برخی ها هنوز در جبهه اصولگراها میبینند و شما دارید این گونه پشت رییس جمهور مملکت رو خالی میکنید(دقت کنید رییس جمهور ملت).

بد نیست در نقل خبر ها انصاف داشته باشید

وقتی اخبار مربوط به دادگاه ها را در خبرگزاری های مختلف پیگیری می کردم جدا موضوع شما برایم مسخره بود

برگردید
موفق باشید
چیه نکنه شما هم میگین تقلب نشده؟؟!!!
خاك بر سر متقلبتان
بنده اين سوال را از آقايان دارم كه مگر نمگويند ما شيفتگان خدمتيم نه تشنگان قدرت حال كه به قدرت نرسيدند نبايد اينقدر ناراحت باشند وبه اختلافات دامن بزنند ودر دين ما هم كه آمده است اگر كار براي رضاي خدا باشد وپنهاني هم باشد اجر وثواب زيادي دارد اگر ما مسلمان هستيم پس در كنار دولت منتخب براي فقط رضاي خداوند متعال كار كنيم و يار وياور او باشيم كه مطمئنا اجر وثواب بيشتري خواهيم برد . تونيكي ميكن ودر دجله انداز كه ايزد در بيابانت دهد باز . ببخشيد اگر جمله بنديم خوب نبود . اميد است كه با تلاش وهمدلي وهمفكري براي رضاي خداوند شاهد عظمت وپيشرفت اين نظام وكشور عزيز ايران باشيم .علي يار ونگهدار تان
ای کسانی که از یاد خدا غافل شده اید ! و قدرت سرمستتان کرده است . همانا خداوند بر اعمال و نیات شما آگاه است و بترسید از عقوبت الهی که دیر نیست.
خیلی با حال بود البته من تو رجانیوز گشتم این خبر رو ندیدم ولی چون تعداد زیادی از سایت ها این مطلب رو از قول رجا نوشتن فکر کنم فهمیدن چه گندی زدن و این مطلب رو حذف کردن
باید این موضوع سریعا رسیدگی شود طرح چنین موضوعی واقعا مثل دم خروس است نکند واقعا در انتخابات ((...))) شده باشد
از قديم گفته اند حرف راست را از بچه بشنويد !
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
آقا چرا فحش ميدي. حرف حق اين قدر درد داره؟
ای بابا
لاریجانی میخواسته به احمدی نژاد زنگ بزنه موبایلشو نداشته به موسوی زنگ میزنه بپرسه که تا میگه سلام یهو موسوی میگه آخ جووووون من برنده شدم
چرا اینقدر بزرگش میکنید؟
وقتي خود لاريجاني در رسانه ملي اعلام مي کنه که موسوي بايد از اين نوع رفتار هاش دست بکشه(البته اين حرف را در همان ابتداي راه آقاي موسوي بيان کرده) اين ديگه چه حرفي که شما مي زنيد!
یعنی تلفن آقای لاریجانی هم شنود میشده ؟
شما واقعا چقدر باهوش هستید که از تبریک لاریجانی پی به تقلب در انتخابات بردید. آخه لاریجانی پیش از پایان انتخابات چطور فهمیده که موسوی پیروز شده ؟اگه بعد از شمارش آرا تبریک می گفت می فهمیدم که آره خبریه و تقلب در کار بوده ولی آن قبل از شمارش تبریک گفته و این نشاندهنده چیزی نیست جز بدبختی موسوی که حتی به تبریک پیش از شمارش آرا دلخوش کرده بود. مگه لاریجانی علم غیب داشته که فهمیده موسوی پیروز شده. انتخابات تمام شد و محبوب قلبها یعنی احمدی نژاد پیروز شده و هر چه زور بزنید فایده نداره
مگه فقط ابطحی باید اعتراف کنه ؟ رجا نیوز هم اعتراف میکنه.
آقای مطهری که گفتن : "دوستان نادان اما خیر خواه" . خاله خرسه .
خیلی واضحه که این نتیجه ای که از این مطلب رجانیوز گرفتید اصلا ربطی به موضوع نداره و همچین نتیجه ای از توش در نمیاد.
شما تابناکیها خیلی منافقانه عمل می کنید.
رديف پنجم ، چقدر بي ادبه . مطمئنا ز بستگان ف..ر... .
تابناک ناقلا تو هم بدت نیومدا شیطوووون. (چشمک)
تابناک محترم لطفا به دوستان خود هم تذکر دهید تا خوراک برای بیگانه درست نکنند ! به کروبی . موسوی . که مرتب بیانیه کذائی میدهند:
لطفا همه نظرات را پخش کن
حمال
درتمامی فتنه هائیکه قبل وبعدازانتخابات دهم ریاست جمهوری رخداده دست تابناک وگردانندگانش درکاربوده اغلب بینندگان باهوش سایتها نظرشان این است ودست شیطان را ازپشت بسته اند
شما تابناكي ها ديگه كي هستيد به خدا؟؟؟!!!! توهين و حرف زشتو چاپ مي كنين تا ژست بگيريد كه به عقيده ديگران احترام مي گذارين ولي دو كلمه اظهارنظرمودبانه و منطقي مارو چاپ نمي كنين!!!
از کی تا حالا دلسوز شدین؟
من دیگه از شماها نفرت دارم
باسلام. دسترسی به مطالب محرمانه و طبقه بندی شده چه ربطی به برگزاری انتخابات دارد که گفته شده تا قبل از برگزاری کامل و نتیجه روز انتخابات، آقای لاریجانی به موسوی تبریک گفته؟ از سایت تابناک درخواست می کنم خبر لوس آنجلس تایمز را که تحقیقا از موضع دشمن ملت و کشور وارد صحنه گردانی و خبرسازی می شود، خود را برحذر دارد. گذشته از این نوع خبرها که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد تردید در صحت انتخابات می شود، نباید در اخبار منتسب به وفاداران انقلاب اسلامی جای بگیرد و حتی هم اگر در انعکاس اخبار دشمنان، برای اثبات دشمنی شان نزد افکار عمومی انگیزه درج خبر هست، باید با الفاظ و واژه های نفی و برائت از این دست خبر پرداخته شود. شما نظر کاربران محترم را ببینید که در شنیدن این نوع خبر، موج جدیدی از بی اعتنایی و عدم اعتماد را در بین مردم رواج میدهد. سایت بازتاب باید در جهت آگاهی و بالابردن اعتمادبین مردم تلاش بیشتری بخرج دهد و این همان وظیفه ای است که تک تک ما در حفظ منافع و استقلال کشورمان مسئولیت داریم. ممنون
دروغ پشت پرده نمي ماند
از خانم الهام سئوال بفرمایین
ایشان بهتر در جریان هستن
خبر مال سایت رجا نیوز نبوده تکذیب میکنیم !!! کار اغتشاش گران بوده در سایت ما گذاشتن بد نام بشیم میگی نه ؟ 20ک30 تحقیق میکنه مشخص میشه
اين مگه موضوع بزرگي هستش كه گنده ميكنيد.اشتباه لپي بوده .
مگه از اين اشتباه صدا و سيما نميكنه .. درست ميشه ...
میگما مگه تقلب شده؟؟؟
فتنه نکنید ای تابناک
سوتیهای که سایت تابناک وحامیان موسوی میدن خیلی خجالت آور تره چرا اونها را بازگو نمی کنید شما که ادعای مستقل وسایت آزاد را دارید
والا من با نظر دوستمون موفقم که سایت حامی دولت حالا یبارم که راست گفته شما اینقدر پاپیچش شدید بابا ولش کنید دیگه ا....
من از آنجلسی ها هم میخوام تو مسائل روشن کشور ما دخالت نکنند.
سایت محترم تابناک.چرا از اطلاع رسانی رجانیوز ناراحت هستید؟اولین بار است که یک حرف درست از سایت رجانیوز زده شد و شما چشم دیدن آن را ندارید.درود بر میرحسین مظلوم
اینو راست میگه خدایی:
شما تابناكي ها ديگه كي هستيد به خدا؟؟؟!!!! توهين و حرف زشتو چاپ مي كنين تا ژست بگيريد كه به عقيده ديگران احترام مي گذارين ولي دو كلمه اظهارنظرمودبانه و منطقي مارو چاپ نمي كنين!!!
الله اعلم تو اين آخرو زماني هر چي ممكنه
واقعا شماخودتان را اهل خبر می دانید وتحلیل؟؟؟!!!حقیقتا نمی فهمید یا خودتان را به نفهمی می زنید...(علی لاریجانی عصر روز انتخابات در تماسی تلفنی با میرحسین موسوی، در حالی که از اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده اطلاع داشته است، پیروزی وی را در انتخابات به وی تبریک گفته است...)به فرض اینکه عبارات بالا صحیح باشد.میخواهید با طرح این مطلب چه چیزی را ثایت کنید نادانی خودتان یا اینکه مردم را جاهل می پندارید؟
تابناكي خیلی بدی
تابناكي خیلی بدی
عجب خنگ و پست هستید.
خدا رو شکر که همگی دارن متوجه می شوند چقدر این سایت مسقره و بی محتوا است راستی می دانید هیچ موقع خورشید پشت ابرها نمی ماند ..
من یادم هست در روز رای گیری سایتهای تابناک و BBC نتایج رای گیری رو بصورت زنده (Live) از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی می کردند و یادم میاد که آقای احمدی نژاد تقریبا همیشه بمقدار 4/3 (4 به 3) و بیشتر جلوتر از آقای موسوی بود. حال باید از خود پرسید وقتی که چند سایت مطرح در کشور (یا خارج از کشور) از سوی یک منبع مهم (وزارت کشور) این اطلاعات را بصورت زنده در اختیار مردم قرار میدهند چه انگیزه ای آقای لاریجانی بعنوان یک رجال سیاسی داشته که اینگونه عجولانه و بی بصيرت دست به همچین کاری زده یا اینکه آیا میشه باور کرد که ایشون به همچین کاری کرده باشه؟
والا به خدا
لاريجاني تکذيب مي کنه باور کن.اينا کارشون اين روز ها شده تکذيب.سر ظهر خود روز رو هم تکذيب مي کنن.
سایت رجا نیوز بابت این خبرش جوابیه بده کاری نداره

ماهم منتظر می مانیم چون خبرمهمی بوده که گزارش کردند

از اقای لاریجانی هم می توانید وسوال کنید

اگر این مسئله صحت داشته باشد که ....
از دیروز که رجا نیوز این مطلب را منشر کرد من طرفدارش شدم .

این همه مردم سر و صدا کردن که همین رو به دنیا بگن ، خانم رجبی زحمتشو کشیدن دستشون هم درد نکنه .
کی تا حالا نتیجه انتخابات شده اطلاعات محرمانه و طبقه شده.
من مطلب را در سايت خواندم اين چنين نبود اين روزها عده اي اگر خجالت نكشند به وجود خودشان هم شك ميكنند اين سه كانديد شكست خورده همش دنبال اين هستند كه مطرح باشند وعده اي مثل خودشان توهمي دوربرشان باشند
چی شده این لس آنجلس تایمز شده منبع خبری تابناک
تبریک رئیس مجلس نقل از حرفهای کوچه بازاری نیست، ایشان با توجه به واقعیتهای پنهان تبریک گفتند
تابناک جان چه عجب حرف دل مردم رو زدي!البته الان مي برن ازتون اعتراف مي گيرن که تقلب کلمه رمز بوده و از اين ..... ولي الان که جان و ناموس و دينمون در خطره چه باک حرف حق رو بايد زد.
خدا بزرگ است الله اکبر
مطمئن سايد تابناك يكي از عوامل تشديد اتفاقات اخير است كه انشالله به زودي گندش در ميايد . مثل بقيه پيام روي سايد نمي رود .
رجانیوز هم باید مثل انصارنیوز فیلتر بشه
با سلام
لطفا لینک خبر رجانیوز را در زیر خبر خود درج کنید.
عصر نبوده شب بعد از انتخابات بوده!
سایت رجا، برای اولین بار از شما بابت خبررسانی بجای خود تقدیر و تشکر می نمایم.ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند.
سلام
مگه تلفن هاي مسؤلين شنود مي شود كه آقاي رجا اين مطلب را فهميده ؟
آيا شنود گناه نيست؟؟؟!!!!!!!!
بابا بست دیگه خسته شدیم بخدا......
به نظر من چاپ نظرات با این ادبیات بد در شان شما نیست
بعضی ها واقعا لمپن و بی ادب هستن بقیه مجبور به دیدن افکار بیمار گونه این اشخاص نیستن نظراتی رو تایید کنید که به درد اشخاص دیگه هم بخوره یعنی که چی یکی به تابنال فحش داده اون رو تایید میکنید!!
میخوایین بگین ازادی بیان هست؟
آخيييي چرا دعواشون ميكنين؟!!؟گناه دارن اينا (رجانيوز،كيهان، فارس...)
اگه این از خدا بیخبرهای مقدس ماب هم نخوان خدا می خواد که یه روزی یه جوری حقایق واقعی رو بشه ... این مثل ماجرای تولد حضرت موسی است... مگه کسانی مثل فرعون و اطرافیانشون می توانند به همین راحتی و به نام خدا و اسلام جلوی حقیقت رو بگیرن... این سوتی رجانیوز نیست این خبر وخبرهایی مثل این که در آینده نزدیک خواهیم شنید (انشا ا...) نشون می ده که هنوز خدا مواظب دینش هست...
دوستان يادتون نره اينجا جمهوري اسلمي ايرانه و دموكراسي هم وجود داره. دموكراسي بومي‌شده البته! خب به تابناك هم حق بديد مجبوره در دموكراسي نوع بومي جمهوري اسلامي سانسور را پيشه كنه. من كه از هزارتا كامنت مؤدبانه‌ام يكيش چاپ ميشه، اصلاً هم گلايه‌اي ندارم.
این هم سندی دیگر.از سایت تابناک توقع است نظر آقای موسوی را در این باره جویا شده و صحت و سقم این مطلب را از زبان خودشان در معرض دید افکار عمومی بگذارد.
مگه تقلب شده؟!!!!!!!!!
امام صادق مي فرمايند:خدايا تو را شكر مي كنم كه دشمنان ما را احمق آفريدي
آقایون تابناک به نظر میاد فقط نظرهای موافق خودتون رو درج میکنید....

از کجا معلوم این خبری که شما نوشتید غلط نباشه؟ مثل بقیه ادعاهاتون(تقلب)

چرا شما بخاطر اشتباهی که کردید از مردم معذرت خواهی نمی کنید؟؟؟؟؟؟
من که میدونم این نظر هم پخش نمی شه ولی واسه شما بگم که به مردم خیانت کردید ... جفا کردید... ظلم کردید...شما 200 یا شاید 300 هزار نفر را مردم میدانید بعد 25 میلیون نفر را مردم نمیدانید؟؟؟
به خدا میسپارمتان
نه اقا ما صد تا کامنت گذاشتیم یکیشو چاپ نکردن
شما هم که دارید به روش خودتون تخریب میکنید؟ دمتون گرم
ان شاء الله كه همگي در پيشگاه خداوند يكتا روسفيد شويم چو ن تنها گناهي كه بخشيده نمي شود دروغ وريخت خوني به نا حق است.
عجب حامی ولایت فقیه هستید وقتی رهبری تاکید داشتند جمهورری اسلامی اهل تقلب نیست .مرید باید تمکین کند و الا ترید برایت حتمی است. هرچه از دست بر می آید مضایقه نمی کنی .فرذای رور محشر نزدیک است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هم با شیوه قرار دادن کامنت های شما مخالفم معمولا دیده میشه طرف مثلا تهدید کرده که منتشر کنید تا شما آن را در بخش نظرات میگذارید این رو برای خودتون گفتم مهم نیست منتشر کنید اما امیدوارم مسئول مربوطه این رو بخونه به نظر من تا اونجا که کسی ناسزا یا حرفی مخالف شرع اسلام و چند مورد دیگه .. در کامنتش نیاره کافیه برای انعکاس اما نحوه برخورد شما با کامنت ها یه جوریه که باعث ابهام میشه البته ناگفته نماند که تمرین دموکراسی از همین جا برای شما شروع میشه خواهش می کنم از مسئولین سایت حالا که من و امثال من که به جای رسانه های غربی و ... شما رو انتخاب کردیم به شعور ما احترام بگذارید و با ما یکسان برخورد کنید تا متهم به اینکه هر چی دلتون می خواست انعکاس بدید نشید
اعترافات گردانندگان این سایت ظاهرا حامی دولت با این گاف آشکار حتما شنیدنی خواهد بود!
قابل توجه مدعیان ۲۴ میلیونی
منظور پیروزی موسوی نیست بلکه منظور از اطلاع داشتن لاریجانی از ... احتمال اغتشاش و آمادگی گروه های خاص با این هدف در نقاط مختلف تهران بود که سران قوا قبل از انتخابات توسط مسئولین امنیتی مطلع شده بودند اما لاریجانی به هر دلیل این مورد را در نظر نگرفت ...
حالا اگر موسوی هم پیروز بود لاریجانی حق نداشت قبلا از اعلان رسمی تبریک بگوید به عنوان رئیس یک قوه
انصاف داشته باشید و از که کاه نسازید سرداران!!!!
واقعا براتون متاسفم ، ديگ به قابلمه ميگه روت سياه !
آخرش شما را هم فیلتر میکنند دیگه خیلی دارید فوضولی میکنید.
تابی های عزیز ،میفهمیم که برای تعطیل نشدن مجبورید اینگونه مطالب و واقعیت ها را از زبن دیگران انعکاس دهید فقط نمیفهمم آنها که ناراحت شدند چرا از دست شما ناراحت شدند ، شما که فقط دو خبر را چاپ کردید.البته اینم از این دوستان طبیعیه
این شایعه اگر صحت داشت موسوی ورهنورد اولین کسانی بودند که آن را به عنوان سند ابراز می کردند.
به فرض اگر لاریجانی همچین کاری را هم کرده باشد که اشتباه بزرگی کرده وقتی هنوز رای گیری تمام نشده وصندوق ها شمارش نشده چطور ایشان از نتیجه خبر داشته؟
آقایان تابناکی چرا هنوز آب به آسیاب دشمنان ایران می ریزید از خدا بترسید
سردار این دوستان (آقایان کروبی و موسوی و خاتمی) که از شما حرف شنوی دارند بفرمایید چرا ذهن جامعه را با اخبار کذب مشغول می کنید. دروغ گناه نابخشودنی است . بفرموده که عالم محضر خداست .محضر خدا انسان گناه نمی کند. این دوست تصمیم دارند به خاطر دستمال قیصریه را آتیش بزنند.
انشاء الله خداوند عاقبت ما را با اینها به خیر کند.!
چرا فقط نظر مخالفان را در اینجا می گذارید
شما تابناكي ها ديگه كي هستيد به خدا؟؟؟!!!! توهين و حرف زشتو چاپ مي كنين تا ژست بگيريد كه به عقيده ديگران احترام مي گذارين ولي دو كلمه اظهارنظرمودبانه و منطقي را که مخالف نظر خودتان است در اینجا قرار نمیدهید!!!
خدا به شما انصاف بدهد..
منظور پیروزی موسوی نیست بلکه منظور از اطلاع داشتن لاریجانی از ... احتمال اغتشاش و آمادگی گروه های خاص با این هدف در نقاط مختلف تهران بود که سران قوا قبل از انتخابات توسط مسئولین امنیتی مطلع شده بودند اما لاریجانی به هر دلیل این مورد را در نظر نگرفت ... حالا اگر موسوی هم پیروز بود لاریجانی حق نداشت قبلا از اعلان رسمی تبریک بگوید به عنوان رئیس یک قوه. انصاف داشته باشید و از که کاه نسازید !!!!
اون کسی که قبل از تموم شدن انتخابات از هولش تبریک گفته رو باید مواخذه کرد نه روزنامه رو
منم دقیقا با نظر دوستمون موافقم که توهين و حرف زشتو چاپ مي كنين تا ژست بگيريد كه به عقيده ديگران احترام مي گذارين ولي دو كلمه اظهارنظرمودبانه و منطقي مارو چاپ نمي كنين.

بعضی دوستان هستند که واقعیت رو خوب میدونند ولی دوست دارند غیر از اون رو باور کنند.
با عرض خسته نباشید. اطلاع رسانی عالی و خوب شما دشمنان و مغرضان را نا امید کرده است...
شمامنافقيدونوچه عاليجناب سرخ پوش خجالت بكشيد
سایت رجا نیوز خواست که به لاریچانی گیر دهد سبب خیر شد.و این هم از الطاف خدا به این ملت ست. که خودشان (رجا نیو)کم کم واقعیت ها را رو می کنند.
لاريجاني قاليباف رضايي توكلي بايد از صحنه سياسي اين كشور حذف شوند
بالاخره رجانيوز هم مجبور به درج حقايق شده ، لطفا" سرزنش نكنيد چون ممكن است از راه حقيقت بر گردد.
آیا آقای لاریجانی، اطلاعاتی را درباره پیروزی میرحسین موسوی در اختیار داشته است؟
ودر تماسی تلفنی پیروزی وی را در انتخابات به وی تبریک گفته است ؟
خدا لعنت کند کسی که بخواهد با تهمت ودروغ ودستکاری به مردم ایران فریب دهد و بخواهد کس را سیاه کند حالا می خواهد هر کس باشد
تابناك! اگر تقلبي هم شده باشه (كه اصلا امكان نداره چون برگزار كنندگان انتخابات خود مردم بودند) اولا در حد و حدود يك يا دو ميليون هم نيست چه برسه به 11 ميليون ثانيا به فرض اگر 11 ميليون هم باشه نمي تونه راي ششصد هزارتايي!!! رو جمع كنه و در پايان از شما مدعيان آزادي بيان !!! مي خواهم نظر من رو تمام و كمال نمايش دهند
به اين ميگن از هول حليم افتادن تو ديگ !!!!!!!!!!!!!!
مارادونا رو ول کنید، غضنفر رو بچسبید که گل به خودی نزنه !
حالا برید پولتون بگیرید

پول پرستای فریب خورده
تابناكيها بدبخت اگر راست ميگين لينك خبر رو تو رجا نيوز بزارين خاك بر سر احمقتان كنم
كشف كردم
لاريجاني براي اينكه حال موسوي را بگيره بهش زنگ زده و باختش را به او تبريك گفته. (تحليل انقلاب مخملي)
بابا شماها چرا نمی فهمید؟
منظور این سایت این بوده که لاریجانی و موسوی در جریان ایجاد ابهام در انتخابات با هم بوده اند

البته من این رو هم بگم که:
ساکت بابا!
جه بهره برداري برادر؟ حالا كه يه اصولگرا بعد از سالها يه حرف راست از دهنش در رفته و يه حقيقتي رو گفته و ديگران هم پس از روزها قسم خوردن تكرارش كردن اسمشو گذاشتي بهره برداري رسانه هاي خارجي؟ بابا ايول
منتظریم که فردا تکذیبیه اش رو روی سایت رجا ببینیم
حالا خوبه تلفنی تبریک گفت ، اگه حظوری تبریک میگفت فکر کنم به عنوان جاسوس های اسرائیل بازداشت میشدنند .
خیلی خوبه نظرات مردم می زارید
دورورد بر احمدی نژاد محبوب و سنگر شکن
تقلب در انتخابات ممكن نيست .انسان باشيد.
الان بنا به گفته اقاي لاريجاني آيا مشي رسانه شما براي تامين منافع ملي است يا...؟
نه بابا؟؟؟؟؟؟؟
آخه تقصیری ندارن! عقلشون نمیکشه
بس كه كامنتهاي منو ساسنور كردين ديگه حوصله ندارم نظر بدم شما هم يه جوراي مثل صدا و سيما كار مي كنيد ولي به روش خودتون...زنده باد آزادي به اميد داشتن ايراني دمكرات
من شما رو دوست دارم آقای تابناک...فیلترت میکنما!!!!!!!!!!!!!!!!
در نهایت حق بر باطل پیروز می شود همه خواهند دید
اگررجا نیوز یک بار راست گفته باشد همین یک دفعه بوده چرا باید از بیان حقیقت بترسیم؟
مكرو و مكرالله ولله خيرالماكرين
مجید جان!دلبندم!منظور رجا اینه که لاریجانی با وجود اینکه از اخبار محرمانه و غیر رسمی مبنی بر برتری احمدی نژاد خبر داشت به موسوی زنگ زد وتبریک گفت- که این امر از مریدان رییس مجمع بعید نیست-می دانم که این مطلب روی سایت نمی آید چون بازتاب نیز برای (او) می تابد!!
هموطنی گفتن: "لاريجاني قاليباف رضايي توكلي بايد از صحنه سياسي اين كشور حذف شوند." برادر جان، این ره که تو میروی به ترکستان است.
چی می شد اگه بزرگانی مثل لاریجانی و جوادی آملی مرد ومردونه حرف می زدند؟! مگه این دنیا چه ارزشی داره؟ به خدا من هم مقام و هم پول را تجربه کردم اونقدر جذابیت نداره. بابا بیاین راست و حسینی بگین که:
1) این فیلم هاله ی نور راست بود یا جعلی
2) شما از کجا فهمیدید که موسوی برنده است

و من الله التوفیق
اين يك دروغ احمقانه براي تخريب لاريجاني بود اما خودشان هم باور نمي كردند با يك دروغ اين طور رسوا شوند.
خدايا! دروغگويان را هر روز رسواتر بفرما.
من شما رو دوست دارم آقای تابناک...فیلترت میکنما!!!!!!!!!!!!!!!!
من در این مدت یک واقعیت را متوجه شده ام و آن این است که تنها سایتی که از اتفاقات و وقایع گذشته و حال و آینده اطلاعات کافی دارد سایت رجا نیوز است.
دستشون درد نکنه حالا یکبار حرف ما رو با سند یکی زد که تقلب شده ازش خرده میگیرید ؟ دستشون درد نکنه که سند رو کردن برای ما
شهرام تهران
وقتی آقا با صراحت گفتند که تقلب نشده و سایت موذی شما مرتب القا تقلب میکند دلم برای آقا آتیش میگیره خدا عاقبت همه مون را به خیر کند مخصوصا عاقبت شما را که باخت تو انتخابات خیلی براتون سنگین آمده با منت سر آقا گذاشتن و به مراسم تنفیذ رفتن چیزی درست نمیشه مهم نیست برام که نظرم را تایید کنید یا نه برای آقا دلم کباب بود و از عاقبت آقا محسن میترسیدم امیدوارم برادران عزیز تابناک نظرم را سانسور نکنند و آقا محسن بخوانند
ای سایت انگلیسی حامی دولت نما
با تشکر از سایت رجا نیوز برای اولین بار خبر صحیح تو سایتشون دیدیم.

تابناک همه میدونن چه اتفاقی افتاده چه رجا نیوز بگه چه نگه.
آقای لاریجانی بفرمایند بر اساس کدام اطلاعات قطعی و محرمانه به آقای موسوی تبریک گفته اند؟ و چرا بعدا که آمار توسط وزارت کشور عوض شد، اعتراض نکردند؟
جالب توجه برای دوستان
تابناک تاحالا حتی یک نظر رو هم از من تو سایتش نگذاشته. حتی یک نظر
حرف حق تلخه دیگه . چه می شه کرد.
خیلی جالبه که احتمالا این نظر من رو بزاره تا بگه نگاه کنید نظرات مخالف رو هم می زارم.
این یعنی دیکتاتوری در مقابل دموکراسی و آزادی بیان. یعنی سانسور نظر مخالف
عجب سایت کثافتی دارید شما، مرده شورتان را ببرند الاغها
عزیزانی که سایت رو دروغگو خطاب میکنن بهتره این سایت دروغگو را تحریم کنن و بزارن این مطالب به گفته ایشان دروغ را ما بدون مو در دماغ بخونیم برن همون رجانم چی شی رو بخونن! بهتره دیگه هر که به دین خود
بعضی ها از همین الان به فکر چهار سال دیگه افتاند و می خواهند هر کسی رو که فکر میکنند می تواند در غیاب احمدی نژاد رغیب آنها باشه یه جوری از گردونه خارج کنند و برای این کار از هر وسیله ای از جمله ، بحث قطع نامه ، تونل توحید و یا تبریک بعضی به موسوی استفاده می کنند.
سوزش دايم ... هم بد دردى كة شما گرفتارش شديد. خداوند بهتون صبر بدة اين 4 سال را.
به نظر می‌رسد، سایت‌هایی همچون سایت تابناک که خود را حامی نظام و انقلاب هم دانسته و همه دیگران را از دایره نظام و انقلاب خارج می‌دانند، باید به جای صرف وقت خود برای تخریب دولت، قدری به تحلیل‌ها و شیوه خبررسانی خود بنگرند تا از دادن بهانه‌های این چنینی به دشمنان نظام و اپوزوسیون خودداری کنند
ترا بخدای احد و واحد قسمتان میدهم. شما چه استنباطی از قضیه میکنید. به دشمنان ئین وانقلاب کار نداریم. اگر به خاطر خواست رهبر سکوت میکنیم، استنباطمان را که نباید کور کنیم. تا مطیع ولایت قلمداد شویم.
تابناک حالا می خوای حال مارو بگیری بگم ! بگم !................................
معلوم شد رجانیوز از اون روز داشته خودش رو جای حامی دولت جا میزده تا حالا ضربه بزنه بهش!
يك بار كه لاريجاني ورجا نيوز يك كار درست كردندشما به اونا گير داديد.
خوب درست گفته دیگه چرا ناراحتین؟
اینم لینک خبر. که دقیقا همینه که تابناک گذاشته.
http://rajanews.com/detail.asp?id=34034
اين سايت تهمتها و ناشزاهاي زيادي به تمام بزرگان كشور زده براي بزرگ نشان دادن احمدي نژاد و كوچك كردن آنها فقط مونده آقاي خامنه اي كه اونهم وقتي نوبتش برسه اين كار رو خواهند كرد.
وای بر کسانی که بذر تردید در جامعه می پاشند
مرگ برمنافق
دست پيش ميگيرين تا پس نيوفتين؟؟؟
احمدی نژاد فقط
دروغ است
مرگ بر تابناک
از اين كه سايت تابناك اين گونه اخبار را منتشر مي كند كمال تشكر را دارم
مهديار
همینکه اقای لاریجانی گفت اجازه دهند که رقیبان نیز حرف بزنند یعنی اعتراض
خدا شفاتون بده
همه اينها زير سر بيگانگانه با مدرك اينو ميگم
لینک خبر لس آنجلس را یه سری بزنین، تابناک دروغ گو نیست، همه دیگه این روزا میدونن کی‌ دروغ میگه مثل ریگ

http://latimesblogs.latimes.com/babylonbeyond/2009/08/iran-wellinformed-larijani-congratulated-mousavi-on-election-day-report-says.html
لاریجانی فقط زنگ زده بوده فوت کرده قطع کرده تبریک هم نگفته . رجا نیوز منظورش این بوده که مزاحمت تلفنی کار بدی است .
اي تابناك الهي جز جيگر بزني كه همش حال اين طرفداراي محمود رو مي گيري. من ميگم اسم تباناك رو عوض كنيم بذاريم halgir.ir
کره خرای دروغگو
هر چی خودتون میخاین چاپ می کنین
نظرات رو هم خودتون می نویسین
اگه یه نظر منطقی مخالف باشه نمیذارینش
ای ول تابناک ای ول......
مردم دلشون خوش است که نظرهاشون تو یکی دو تا سایت درست و حسابی درج بشه........... گناه دارن ! اخه چه جوری می شه انتقاد کرد تو این مملکت؟؟؟! هان؟
نگذر از كار خدا اگه نديدي بالاخره اينا خودشون ، خودشون را لو ندادن(((((((((((((((((((((((((((( تابناك نظراتم را درج كن ديگه سايتت را نمي خونما)))))))))))))))))))))))))
از بعد از انتخابات برای من خوندن نظرات بیشتر از خوندن اخبار جذابیت داره ...
دمتون گرم!
گردانندگان تابناک و عوامل پشت پرده آن بدانند که با این عملکرد خود روی منافقین را هم سفید کرده اند. من نمی دانم شما تا کی می خواهید دست و پای بیخودی بزنید؟ بابا شما که رأیتون اصلا قابل اعتنا نبود. پس این همه عقده گشایی برای چیست؟ هم به نعل و هم به میخ زدن در جمهوری اسلامی روشی است که عاقبت به رسوایی می رسد. (فاین تذهبون) بابا ما تو این مملکت رهبر داریم که حرفش فصل الخطابه. نکنه مشکل شما همین رهبر و ولایت فقیهه؟! اگر اینجوریه با شهامت اعلام کنین. شترسواری که دولادولا نمیشه.
فكر نكنم هيچ نفهمي جز شما و لوس آنجلس تايمز چنين برداشتي از آن خبر داشته باشد.
فعلا که همه در ابهامند همه دروغ میگن فقط شما راست می گین
خوب بود
بهتر است شما تابناكي ها خدا را ناظر خود بدانيد و بي بصيرتي را كنار بگذاريد
نتیجه گیری یکی از کاربران برام جالب بود .فرض می کنیم عبارت( علی لاریجانی عصر روز انتخابات در تماسی تلفنی با میر حسین موسوی در حالی که از اطلاعات محرمانه و طبقه بندی اطلاع داشته است پیروزی وی را در انتخابات تبریک گفته....)نتیجه می گیریم تابناکی ها نادان هستند یا مردم جاهلند.
قلبلا مي گفتيم خواب ناك حالا همه با هم مي گويم خرناك خرناك خرررناك
لااقل برای مغز خواننده هایتان ارزش قائل شوید
تابناک عزیزم اگر همه هم تکذیب کنند ولی همه میدانند که لااقل رای اقای رضایی و رای اقای کروبی هم اصلا با واقعیات نمی خواند من از خداوند متعال می خواهم که به شما کمک کند لااقل یک طرفه مطالب را برای خوشایند این و ان نمی نویسید و از شما به خاطر نوشتن نظرات مختلف که نشان می دهد که عده ای فقط منطق شان فقط فحش و تهمت زدن است هم تشکر می کنم به عنوان یک ایرانی از خدا می خواهم که هرگز این منطق را بر ما حاکم نکند تا همه دنیا هم بدانند که ایران مهد تمدن و تربیت و فرهنگ همیشه بوده است و انشا الله خواهد ماند .
چرا اكثر نظرا نظراي خودتونه. بابا كم مردم و فريب بديد. شما هم كم گاف نداديد مثلا همين كه ميگوييد سايت هاي دولت فقط خودشان را حامي نظام مي دانند همين باعث رسوايي تان شد.
مي گن خطا كار ومتهم خودش خودشو لو ميده جريان شما تابناكي هاست.
اگررجا نیوز یک بار راست گفته باشد همین یک دفعه بوده چرا باید از بیان حقیقت بترسیم؟
درجواب دوستمان که انگاز از وضعیت کشور بی خبر هستند:آقای لاریجانی بفرمایند بر اساس کدام اطلاعات قطعی و محرمانه به آقای موسوی تبریک گفته اند؟ و چرا بعدا که آمار توسط وزارت کشور عوض شد، اعتراض نکردند؟
جواب: هر وقت شما تونستید تو کوچتون اعتراض کنید (سالم هم برگردی خونه) اونقت از لاریجانی بخواه که تو مجلس اعتراض کنه
نکته جالب اینه که حامیان دولت که اگه نظراتشونو نگاه کنی 90 درصد تابناک شامل میشه اعتراض می کنند و به نوعی مظلوم نمایی می کنند که نظراتشون پخش نمیشه در حالی که من چندین بار نظر فرستادم اما یکبار هم انتشار داده نشده!
خود بازتاب هم میدونه که برای چی با فارس فرق داره ! چون اخبار متفاوت پخش می کنه اما در کامنت ها معلومه که کاملا دمکراسی رعایت میشه واقعا جای تاسف داره برای این رسانه اصولگرا
بابا این دولتی ها کمر به سرنگونی کل نظام بستند. هر چی میگن فقط به ضرر کل نظام هستش!!!!
اینها همش کار خداست
سلام خسته نباشید.
از آقای مهندس بزرگوار ضرغامی بپرسید .با صداقت ترین . عالم ترین .منصف ترین ایرانی حاضر که توانسته حقایق به تصویر بکششه ایشون هستن .
البته ازتابناک انتظار بیشتری نیست خبرهایی که ارزش خبر نداره روسایتش میاره اون هم براساس ......امیدوارم خداوندبه همه مومنین عقل. منطق عنایت کنه وعاقبت مارا ختم به خیر کنه انشاالله
اون دوست عزیزی که گفتند"سوتیهای که سایت تابناک وحامیان موسوی میدن خیلی خجالت آور تره چرا اونها را بازگو نمی کنید " چون به نظر میاد خیلی به سوتی های ما میرحسینی ها آگاه هستند یک نمونه اش را بگند و ما رو از این گمراهی که درش افتادیم نجات بدند. جان من اینو بگذارین....
ما هر گاه بخوهیم ببینیم که ضعفمان گذاشت باید به سایتهای دشمنانمان مراجعه کنیم لذا هر وقت چنین تصمیمی را می گیریم به سایت تابناک مراجعه می کنیم
حقیقت همیشه تلخ بوده و هست. به همین خاطر سختتون شده . جالبه تو این بازی لاریجانی رو هم راه ندادن و دورش زدن .
مرسی تابناک از هتاکی عده ای که چیزی بیشتر از نوک دماغشون نمیبینند ناراحت نشو خسته نباشید یک ملت را پذیرا باشید
سايت رجا اخيرا داره بهتر مطلب مي‌نويسه
شما اين همه رئيس‌جمهور را تخريب مي‌كنيد، بهانه‌اي دست دشمنه نمي‌دهيد؟ شما برخي شايعات تاييد نشده را خبر مي‌كنيد، بهانه دست دشمن نمي‌دهيد؟ و آيا جز تخريب دولت مردم هدف ديگري هم داريد؟
نمی دونم چرا حامیان دولت بجای دلیل از تهدید حرف می زنند. باشه اینجا هم فیلتر شد بعدش چی ...
امیدوارم کسانی که دچار توهم شده بودند از غفلت بیدار شده و به دامان ملت برگردند و از کارهای خود استغفار کنند.
فرض کنیم رجانیوز چنین کاری کرده باشه و یکی یجایی سو استقاده کرده. آیا صحبت های ... در نماز جمعه باعث سوء استفاده به مراتب بزرگتری نبود که شما تابناکی ها هیچی از اون بازتاب ها رو منتشر نکردین و اونوقت اومدین سر سایت حامی فلان شخص آتو میگیرین که ...؟

تکبر واقعا خورنده ایمان انسان هاست. خداکنه این صفت در ما وجود نداشته باشه.
از اطلاع رسانی شما ممنونم. جالب بود. خسته نباشد
باید اول فکر کرد که آیا اصل خبر که از سوی رجانیوز انتشار یافته درست است یا خیر بعد به تحلیل آن پرداخت . سئوال اینست رجانیوز از کجا و از چه منبعی به این خبر دست یافته است؟ آیا تلفنهای مقامات را شنود می کند ؟!!
خوب ، مثل اينكه حالا نوبت لاريجانيه اعتراف كنه .
جواب اون عزيزي كه درمورد فيلم هاله ي نور پرسيده بودند:
1-به چشمهاي خودتون شك داريد؟!
2- اگه شك داريد با دفتر آقاي جوادي املي تماس بگيريد.
بدترین چیزی که در واقع باهاش روبرو هستیم اینه که فضایی به وجود آمده که واقعا تشخیص راس و دروغ تقریبا غیر ممکنه. طوری تو این مدت راست و دروغ رو به هم آمیخته اند که من اگر آیه هم به این آقایون وحی بشه نمی پذیرم.
نه حرمتی برای اسلام باقی مونده، نه ریش سفیدی و یار امام بودن و نه احترامی برای مردم معترض و آزادی بیان و هیچی. خدا می فرماید ما منتظریم شما هم منتظر باشید.
خب لاریجانی هم دوست داشته موسوی ببره...مگه چیه....نازی
فعلا که بازار تکذیب گرمه مطمئن باشید تکذیب میشه
شما تابناکی ها دارید از این آب گل آلود حسابی به نفع خودتون ماهی می گیرید. شرم آوره واقعاً
به نام خدا. 2 حالت اينجا مطرح مي شود. يا اين گفته صحيح است يا غلط. اگر صحيح باشد كه احتمال آن خيلي كم است زيرا دكتر لاريجاني با آن ضريب هوشي بالا و مديريت قوي هيچ گاه چنين اشتباهي نمي كنند ولي اگه چنين اشتباهي هم از ايشان سر بزند! هم تلفون ايشان شنود مي شده و هم مردم حق دارند اعتراض كنند . ولي اگر دروغ باشد در اين صورت اين خبر هم مثل خيلي خبرهاي ديگر طرح مخالف زدايي از ايران است كه از قبل از انتخابات و با مناظره احمدي نژاد و مهندس موسوي آغاز شد و سپس به خيابانها كشيده شد و اينك نيز در زندانها و سايت هاي حامي بعضي ها ادامه دارد.
مسائل ما چه ربطي به آمريكاييها داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي
چرااینافقط حقند.خدایاداریم خفه میشیم
آقای لاریجانی خود صریحا نظر بدهند نا غائله تمام شود.
از كجا معلوم كه گفته باشه. اگه گفته به شوخي گفته
سایت تابناک فتنه گر است
خیلی بی چشم روی تابناک فقط نظرات موافق رو چاپ می کنی
شما حتی سخنان آقای خامنه ای در تعریف از احمدی نژاد رو هم سانسور می کنید
خدا هدایتتان کنند و اگر قابل هدایت نیستید ...
فلان فلان شده چرا پست منو نذاشتی، معلومه این کامنتارم خود خرت می شینی می نویسی
مكرو و مكرالله ولله خيرالماكرين
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
اگه این خبر درست بود میرحسین این کار لاریجانی رو به گوش 7 آسمان می رساند تا به هدفش برسه
نگران نباشيد تا 20-30هست چه غم داريم كاراگاهان 20-30ته توي قضيه را بنفع دولت تمام مي كنند
دم تابناك گرم سايت با خدا و مردمي. ما كه عادت كرديم اخبار درست و منطقي را از اينجا بخونيم البته هنوز بايد از يك سري تعصبهاي بيهوده عبور كنيد
چرا خودتون این متن رو چاپ کردین؟ پس شما هم ادعا می کنین تقلب شده!!!
سایت تابناک سایت دروغگویان است چرا دیروز نظر بنده را در رابطه با این خبر که بر خلاف عقیده تان بود تتوشتید . لعنت برشما وسایت دروغگویتان
تابناک فتنه گر آخه کدوم آدم عاقلی وسط رای گیری تبریک میگه؟؟؟
امام صادق(ع): خداوندا از تو سپاسگزارم که دشمنان ما را از نادانان قرار دادی...
به قول خودمون: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
این آمار نظرات بالا نشون می ده مردم چقدر دوست دارن به هم بپرند که این وسط دل تابناک هم خنک میشه و مشتری هاشم بیشتر. زت زیاد
هر دم از اين جنگل خبري مي رسد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تواردوگاه اصولگراهاهم راستگو بیداشد???? خدایاشکرت
استناد به لس آنجلس تایمز !!! چه جالب چه خوبه كه ما مجبوريم به استنادات همچين گربه هايي سر خودمونو ببريم!!! چه منابع بي طرف و موجهي!!!! واقعا شماها هم خيلي كارتون درسته! از كدوم آخور نون ميخورين؟ لس آنجلس....؟
عصر روز انتخابات وقتی هیچ صندوقی باز نشده جناب لاریجانی چه خبر محرمانه ای میتونه داشته باشه ...خودتونید.....
پيشنهاد ميكنم خبري كه رجانيوز نوشته رو كامل بنويسيد و از تحريف اذهان عمومي دست برداريد كه روز حساب نزديك است!
به نظر میرسد نویسنده این مطلب در سایت تابناک آدمی فتنه گر است.
خدا را شکر که دشمنان ما را احمق آفرید . بنده خدا اومده لاریجانی رو بکوبه یه بارانداز هم از خودش گرفته !!!
حقیقت نیز همین است. انقلاب مخملی یعنی انکار حقایق
شما تابناکی ها ازخدا بترسید
اگر لاریجانی همچین کاری کرده بود موسوی پونصد میلیون بار تا الان گفته بود این هم یه شایعه جدیده مطمئن باشید
خدايا قدرتي به مردم ايران عطاكن كه دشمن را بجاي دوست اشتباه نگيرند وگرنه گروهي راه خوارج مي رويم وگروهي راه مارقين وحسين زمانه تنها مي ماند وعاشورا نزديك
سلام
می خواستم یک خسته نباشید به شما تابناکی ها بگویم. در این زمان که تقریبا تمام رسانه ها مشغول دروغ پردازی هستند شما هنوز رسالت اصلی کار رسانه ای را فراموش نکردید. مطمئن باشید مردم قدر زحمات شما را می دانند.
هر كس مي گه تقلب نشده خر است گاو من است
خجالت بکشید
چرا اينقدر سخت ميگيريد بنده خدا منظورش اين نبود حالا يك دفعه كه صداقت داشت و اومده راستش رو بگه اينقدر حمله ميشه.
همه حقايق پيش خداست و روز قيامت آشكار ميشه! پس احتياط كنيم.
دیروز برادرم از شمال امده بود یکی توی محل تفریحی وقتی ازش پرسیده بود به کی رای دادی و او گفته بود به احمدی نژاد با تعجب پرسیده بود مگه کسی به احمدی نژاد هم رای داده است ببینید شانتاژ تا کجا که به مردم بباورانند که هیچکس به احمدی نژاد رای نداده است جریان معاویه و نماز امام علی (ع) را که میدانید البته احمدی نژاد در حد علی نیست و لی تبلیغات در حد معاویه است
توی رجا نیوز چنین مطلبی ندیدیم لطفا لینکش را بذارید
من تا حالا بیش از 10 کامنت حسابی گذاشتم منتشر نکردید ولی فحش و ناسزای اون آقا یا خانم را منتشر کردید واقعا که الاغید
پیش خودتونفکر نکنید که مردم نمیفهمند شما دارید چیکار میکنید
همه میدونن که شما واسه دوره بعد نقشه کشیدید
خیلی ادمای کثیفی هستید
پيشنهاد مي شود با توجه به كمبود امكانات (زندان) طي يك برنامه تلويزيوني با حضور بازجويان زندان اوين قضيه اغتشاشا ت و را انقلاب مخملي را براي همه معترضين شفا ف سازي كنند.
البته بشنو ولي باورنكن لاريجاني عاقل تر از اين حرفهاست اين اراجيف رابيكاره هائي مثل تابناك وخلفش لس آنجلس تايمز مي بافند تامقداري ازعقده هايشان راخالي كنند اماعجب شكستي خوردندكه اينقدرمي سوزنددست راي دهندگان به احمدي نژاددرد نكنه احمدي نژاد نبين چه ريزه ازموسوي وكروبي وخاتمي وهاشمي بپرس كه چه تيزه
آقا تكذيب كنين .تكذيب
ای ول ای ول رجانیوزو ای ول
اینم یه نمونشه!!!!!!!!
مكرو و مكرالله ولله خيرالماكرين
آفرين به برداري قبلي با اين نظر كار درستش.
بعضي دوستان گفتن كه نميدونم تابناك مردشورتو ببره يا مثلا گفتن از اين چيزا نگيد

اينا خودشون هم ميدونن چه خبره فقط ميگن حرفي نزنيد كه يه موقع براي دولت بد بشه حتي اگه حرف خدا و ائمه هم زير پا بذاريد عيبي نداره فقط حرف حرف دولت رو خراب نكنيد بعد هم ميگن تابناك حرفاي منطقي مارو نميذاره
بعضي دوستان گفتن كه نميدونم تابناك مردشورتو ببره يا مثلا گفتن از اين چيزا نگيد

اينا خودشون هم ميدونن چه خبره فقط ميگن حرفي نزنيد كه يه موقع براي دولت بد بشه حتي اگه حرف خدا و ائمه هم زير پا بذاريد عيبي نداره فقط حرف حرف دولت رو خراب نكنيد بعد هم ميگن تابناك حرفاي منطقي مارو نميذاره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی