بازدید 3102

انهدام ۲ باند قاچاق سوخت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 28 May 2016
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد.

به گزارش فارس از زاهدان به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در راستای تشدید فعالیت‎های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از توان تخصصی موفق به شناسایی دو باند بزرگ که اقدام به قاچاق فرآورده‌های سوختی در زاهدان می‌کردند، شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در چند عملیات غافلگیرانه بر علیه این باند، ضمن توقیف 17 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 175 هزار و 450 لیتر انواع فرآورده‎های نفتی قاچاق را کشف و در این رابطه 24 متهم را دستگیر کردند.

وی از افزایش 24 درصدی تشکیل پرونده‎های قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: دستگیری متهمان در این پرونده‌ها 13 درصد افزایش پیدا کرده است.

ملاشاهی بیان کرد: 403 متهم در حوزه قاچاق کالا از ابتدای سالجاری تاکنون در استان دستگیر شدند که در مقایسه با سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می‎دهد.

این مسؤول گفت: قاچاقچیان کالا و ارز برای جابه‌جایی محموله‌های قاچاق بیشتر از خودرو های تیزرو و کوهستانی استفاده می‎‌کنند که با تلاش‎‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس میزان توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق از ابتدای سال‌جاری تاکنون 54 درصد رشد داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی