بازدید 3938

آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه

مرحله دوم عملیات آزاد سازی شهر فلوجه از اشغال تروریست های داعش آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 27 May 2016
مرحله دوم عملیات آزاد سازی شهر فلوجه از اشغال تروریست های داعش آغاز شد.

 به گزارش پرس تی وی به نقل از خبرگزاری الفرات نیوز، نیروهای مردمی و ارتش عراق بامداد امروز(جمعه)  مرحله دوم عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کرده اند. برهمین اساس نیروهای عراقی حرکت به سمت منطقه «عامریه» در بخش غربی فلوجه و همچنین به سمت پل «التفاحه» در جنوب شرق فلوجه را آغاز کرده اند.

برخی منابع خبری حتی ازمحاصره کامل شهرفلوجه و برنامه ریزی نیروهای عرقی برای ورود به شهر فلوجه خبر می دهند.

همچنین پایگاه خبری السومریه نیوز گزارش داد نیروهای واکنش سریع ارتش عراق 65 خانواده عراقی در فلوجه را از محاصره داعش خارج ساخته اند. براساس این گزارش، این افراد بامداد جمعه از شرق فلوجه به سمت مناطق امن تر منتقل شده اند.

فرمانده این عملیات گفت، این افراد که بیشتر زن و کودک هستند به منطقه «السجر» در شمال شهر فلوجه که دو روز پیش آزاد شد، منتقل شده اند.

بر اساس گزارش منابع خبری،در پی پیشروی‌های نیروهای عراقی وعقب ‌نشینی داعش از فلوجه، شمار زیادی از عناصر این گروه تروریستی پا به فرار گذاشته‌اند.  

عملیات آزادسازی شهر فلوجه از بامداد دوشنبه گذشته (3 خرداد) به دستور حیدرالعبادی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراقی، آغاز شده است.

این عملیات با مشارکت 22 هزار نیرو از افراد ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و نیروهای عشایر عراق آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی