بازدید 3078

اولویت جوانان ریاست عارف بر مجلس است

برای جوانان اولویت به ریاست دکتر عارف بر مجلس است، چراکه نگرش ایشان از ابتدای مدیریتشان در انقلاب مدیریتی با نگاه جوانگرایانه بوده است.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 May 2016
پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعتقاد به اینکه پیروزی انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گرو گذشت عارف در سال 92 بود درعین حال در ارتباط با اولویت های مجلس آینده اظهار کرد: بعد از به کرسی نشستن نمایندگان ملت رونق اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاوتی که مد نظر رهبری است، باید مهم ترین اولویت نمایندگان مجلس دهم باشد. غریب به اتفاق خود منتخبین چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه میانه رو طی دوران تبلیغات شعار رونق اقتصادی سر دادند؛ پس، در دوران نمایندگی ملت در خانه مجلس باید به شعارهای خود پایبند بمانند.

وی ادامه داد:حمایت از کار و تولید ایرانی در بحث اقتصاد نیز از دیگر موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود.چشم امید صاحبان سرمایه و کارگران به همکاری دولت و مجلس برای دفاع از حقوق و تامین امنیت کاریشان است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره روابط دیپلماتیک ایران با دنیا گفت: کشورهایی در دنیا هستند که خواهان ضربه زدن به نظام ما هستند از طرف دیگر کشورهایی نیز هستند که با همکاری های دوجانبه می توانند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کنند، همچنین جایگاه ایران در منطقه و روابطش با کشورهای همسایه نیز موضوع مهمی است. دستگاه دیپلماسی ما در جبهه فرامرزی در حال مبارزه و تعامل یا این کشورها است. با توجه به اهمیت این موضوعات حمایت منتخبان مردم از سربازان دیپلماسی ایران نیز باید به یکی دیگر از اولویت های مجلس آینده تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه "شورای سیاستگذاری و مردمی که در انتخابات به تغییر مجلس رای دادند، ریاست مجلس را از آن دکتر عارف میدانند" گفت : همان طور که مردم در انتخابات سال 92 به تغییر سیاست ورزی ها در حوزه ی سیاست خارجی و داخلی رای دادند در انتخابات 7 اسفند و دور دوم نیز به تغییر قانون گذاری، نظارت و ریاست مجلس رای دادند. آن ها خواهان حضور نیرویی تازه نفس و باتجربه هستند.پیروزی انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی فقط در گرو گذشت دکتر عارف در سال 92 بود.

رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی کار همچنین تصریح کرد: ریاست مجلس نیازمند حضورمدیری است که با نگرش مثبت به نسبت به جوانان حرکت کرده و می کند. این تفکر را من در دکتر عارف می بینم و همگان می دانند که رابطه ی او با جوانان چگونه است. این انتخابات نشان داد که جوانان اصلاح طلب هم رابطه خوبی با دکتر عارف دارند. برای جوانان اولویت به ریاست دکتر عارف است؛ چراکه نگرش ایشان از ابتدای مدیریتشان در انقلاب مدیریتی با نگاه جوان‌گرایانه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی