بازدید 13345
با کسب حد نصاب لازم آرا؛

نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قطعی شد +ویدیو

پس از ماه ها بحث و گمانه زنی درباره نامزد نهایی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با وجود همه تلاش ها برای جلوگیری از رسیدن دونالد ترامپ به حد نصاب لازم آرا، وی توانسته تعداد وکلای انتخاباتی لازم برای نامزدی نهایی حزب را به دست آورد. به این ترتیب، اکنون باید منتظر معرفی رسمی وی در کنگره حزب جمهوری خواه باشیم.
کد خبر: ۵۹۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 26 May 2016
نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قطعی شدپس از ماه ها بحث و گمانه زنی درباره نامزد نهایی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با وجود همه تلاش ها برای جلوگیری از رسیدن دونالد ترامپ به حد نصاب لازم آرا، وی توانسته تعداد وکلای انتخاباتی لازم برای نامزدی نهایی حزب را به دست آورد. به این ترتیب، اکنون باید منتظر معرفی رسمی وی در کنگره حزب جمهوری خواه باشیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از «آسوشیتدپرس»، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری خواه موفق شده حمایت شماری کافی از وکلای انتخاباتی این حزب را برای نامزدی نهایی در رقابت‎های سراسری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کسب کند.

گزارش آسوشیتدپرس حاکی از آن است که ترامپ حمایت ۱۲۳۸ وکیل انتخاباتی را (بیش از تعدادی که به آن نیاز دارد) در گردهمایی حزب جمهوری‌خواه در ماه ژوئیه کسب می‌کند. این در حالی است که رقابت هیلاری کلینتون و برنی سندرز در حزب دموکرات برای کسب حمایت 2383 وکیل انتخاباتی مورد نیاز جهت نامزدی نهایی، ادامه دارد. 

نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قطعی شد

ترامپ که یک تاجر اهل نیویورک است و طی ماه های اخیر به واسطه موضع گیری های خود، جنجال های زیادی را در داخل و خارج آمریکا موجب شده، توانست از شانزده رقیب خود پیشی بگیرد. وی اکنون به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوری‌خواه برای ریاست جمهوری آمریکا مطرح است، حال آنکه با توجه به پیروزی های پیاپی، نامزدی نهایی وی کمابیش از قبل مشخص بود.

ترامپ با توجه به کنار کشیدن رقبای اصلی خود، تد کروز، جان کیسیک و مارکو روبیو، در مبارزات مقدماتی درون حزبی، عملاً تنها فرد باقی مانده بود و ناظران پیش‎بینی کرده بودند، به احتمال زیاد در مجمع انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه، نامزد نهایی معرفی خواهد شد.

این در حالی است که پیشتر چندین چهره ارشد حزب جمهوری‌خواه با نامزدی ترامپ مخالفت کرده بودند، زیرا در توانایی او برای رقابت با دموکرات‌ها در انتخابات سراسری و صلاحیت او برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا تردید داشتند. بسیاری از آن ها همچنین به نحوه رفتار و مواضع ترامپ اعتراض داشتند؛ از جمله جان مک کین سناتور برجسته آریزونا او را «بی‌ اطلاع و خطرناک برای امنیت ملی» دانسته است.

به هر ترتیب، با توجه به عبور ترامپ از حد نصاب وکلای انتخاباتی لازم برای کسب نامزدی نهایی حزب جمهوری خواه، بسیار بعید به نظر می رسد که رهبران ارشد این حزب، اقدامی به جز معرفی را انجام دهند؛ به ویژه با توجه به اینکه این امر می تواند ضربه حیثیتی بزرگی به حزب جمهوری خواه تلقی شود.
 
نشست خبری ترامپ بعد از اعلام نامزدی او و حواشی ان را در «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 25
دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
اتفاقاً ترامپ هم آدم بدی نیست . یه خوبی که داره اینه که سیاستمدار نبوده و به این مرحله رسیده. مابقی اونایی که کاندید شدن همگی یا سناتور بودن یا نماینده کنگره و از این قبیل. ترامپ یه میلیاردر و کاسب بازاره.مردم آمریکا هم واسه همین ویژژگی بهش اقبال نشون دادن چون از سیاستمدارا خسته شده اند.خدا رو چه دیدی . یه وقت همین ترامپ بانی خیلی از اتفاقات خوب در آمریکا و جهان بشه.
عسی ان تکرهوا شیئاً و هو خیرٌ لکم !
مطمئن باشید رای میاره میاد سر بختمون...
رئیس جمهور آمریکا نوکر دست به سینه یهودیهای کنگره و صهیونیسم بین الملل و مافیا می باشد .
اینها همش بازیه خود مافیای پشت پرده آمریکا ترامپ رو آورده
مخالفت ها هم باعث میشد میان توده مردم متفاوت به نظر برسه که همین طور هم شد.
ترامپ بزودی گورباچف آمریکا خواهد شد.
ترامپ تو واشنگتن پیروز شد. مجموع ارای دیگر نامزدای جمهوری خواه و دموکرات رو هم نصف ترامپم نیست :)))


رئیس جمهور بعدی امریکا ترامپه.
ترامپ بهتر از اوباما برای ایرانه
چیزی که مسجله اینه که بسیاری از آرای افراطی ترامپ هم درمناظرات نهایی وهم در صورت راه‌یابی به کاخ سفید تعدیل میشه. مخصوصا تا حالا که به اصطلاح بزرگان جمهوری خواه باشرط و شروط باهاش همراه شدن.
خدا رحم کنه
هچکسی به اندازه حسین اقا شریعمتداری(کیهان) از این موضوع خوشحال نیست، حتی بیشتر از خود ترامپ
جون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار