بازدید 4731
۱
گزارش

بن بست قوچان نژاد با هلندی ها/ بازگشت به هیرنفین یا بازی در پرسپولیس؟

مذاکرات باشگاه ویلم هلند و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم چارلتون برای عقد قرارداد یک ساله به بن‌بست رسیده است. مهاجم محبوب کی روش از لیست جدید تیم ملی خط خورده و حالا با توجه به احتمال لژیونرشدن طارمی ، شانس پرسپولیسی ها برای خرید گوچی بیشتر شده است. قوچان می تواند در پرسپولیس جایگاه فیکسش در تیم ملی را پس بگیرد.
کد خبر: ۵۹۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 25 May 2016
تیم سقوط‌کرده ویلم هلند که مذاکراتی برای ترانسفر رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی تیم چارلتون انجام داده بود به توفیقی دست نیافت.

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها تکلیف رضا قوچان نژاد مشخص نیست. این مهاجم ایرانی در حال رایزنی برای بازی با اروپا است. سایت فوتبال برتر هلند صبح امروز در خبری اعلام کرد باشگاه ویلم هلند از ادامه مذاکرات با رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی منصرف شده است و تصمیم گرفته تا یک مهاجم هلندی را جایگزین کند.

بن بست قوچان نژاد با هلندی ها/ بازگشت به هیرنفین یا بازی در پرسپولیس؟

به نوشته این سایت هلندی باشگاه سابق رضا قوچان‌نژاد شانس زیادی برای ترانسفر این بازیکن دارد. مهاجم ایرانی که طی سال‌های 2005 تا 2009 میلادی بازیکن تیم هیرینفن بود به احتمال زیاد در فصل آینده لیگ اردویژه هلند با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

قوچان‌نژاد که در فصل اخیر چمپیونشیپ انگلیس بازیکن تیم چارلتون بود اخیراً در لیست مازاد این تیم لندنی قرار گرفت. البته قرارداد این مهاجم ایرانی به پایان رسیده و برای عقد قرارداد با تیم جدیدش مشکلی بابت رضایت‌نامه نخواهد داشت.

در این میان گزینه بازی قوچان نژاد در لیگ ایران هم محتمل به نظر می رسد. گوچی که با بازی در اروپا به تیم ملی راه یافته و بازی های درخشانی برای کارلوس کی روش انجام داده است، می تواند با بازی در لیگ برتر ایران شانس حضور خود در ترکیب تیم ملی را بالا ببرد. در این میان پرسپولیس از فصل گذشته خواهان اوست اما رضا قوچان نژاد ترجیح داده از کویت به سمت اروپا برگردد.

قرمزها با توجه به احتمال بسیار زیاد جدایی طارمی، خواهان یک مهاجم تراز اول هستند و برای گوچیبازی زیر نظر برانکو با ریسک کمتری نسبت به بازی در هلند مواجه است. گوچی نیز به شدت خواهان حضور در ترکیب ایران در جام جهانی بعدی است در حالیکه عملکرد ضعیف چارلتون و بازی های کم قوچان نژاد در انگلیس باعث شد او از فهرست جدید کی روش خط بخورد و جایگاهش در مقدماتی جام جهانی به شدت به خطر بیفتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظرم آقاي قوچان نژاد بدرد پرسپوليس نمي خورد بزرگان پرسپوليس خواهشا شخص ديگري بجاي طارمي بفكرباشند .پرسپوليس ستاره مي خواهد مثل اشكان سردار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار