بازدید 2309
۲

واکنش وزارت ورزش به درآمد 110 میلیاردی با نام سرخابی‌ها

کد خبر: ۵۹۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 25 May 2016
مدیرکل حراست وزارت ورزش گفت: اگر عابدینی برای ادعاهای خود مبنی بر اسپانسر استقلال و پرسپولیس سند و مدرکی دارد ارائه کند تا ما آنها را بررسی کنیم.
به گزارش تابناک ورزشی،ادعای امیر عابدینی مبنی بر اینکه یک اوپراتور تلفن همراه درآمدی 110 میلیارد تومانی از نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته سرو صدای زیادی به پا کرده است.

رضا حسنی خود درباره اظهارات امیر عابدینی مبنی بر اینکه اسپانسر استقلال و پرسپولیس 110 میلیارد تومان در قبال این دو تیم درآمدزایی داشتند، گفت: آیا آقای عابدینی مدرک و سند دارد که اینطور صحبت می‌کند. اینکه بخواهیم این گونه به افراد حمله کنیم اینطور نیست. اینطور مسائل کارهای ورزشی است که ما خیلی به آن ورود نمی‌‌کنیم. استقلال و پرسپولیس مسئول دارند و مسئولان آنها باید به این موضوع رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: عابدینی ادعایی را مطرح کرده و اگر برای ادعای خود مدرک و سند دارد به ما ارائه کند تا ببینیم چقدر این ادعا صحت دارد. در واقع اول ایشان ثابت کند که چنین چیزی وجود دارد و بعد بگوییم که چقدر از این پول به چه کسی رسیده است.

حسنی‌خو گفت: عابدینی از کجا این مدارک را آورده و اینطور استدلال می‌کند. این دعواها دعواهای زرگری است و ما وارد آن نمی‌شویم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش یادآور شد: عابدینی تاج سر ماست اما اگر این 110 میلیارد درآمدزایی وجود دارد ابتدا به ما مدرک و سند ارائه کنند تا ما به آن رسیدگی کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پس یک واحد اپارتمان و 100 دستگاه پژو پارس و 600 تبلت الکی بود؟
به.کار.فدراسیون.فوتبال.رسیدکی.کردید.کافیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی