بازدید 3657

واکنش حقیقی به اشتباه فاحش در فینال جام حذفی پرتغال

کد خبر: ۵۹۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 23 May 2016
علیرضا حقیقی می‌گوید به اشتباهش در بازی فینال جام حذفی اعتراف می‌کند.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا حقیقی در دیدار فینال جام حذفی پرتغال اشتباه فاحشی داشت و روی گل ششم حریف توپ را از دست داد و در نهایت مجبور به خطای پنالتی روی بازیکن حریف شد.
حقیقی در خصوص آن مسابقه می‌گوید:خط دفاع ما با همان ترکیب همیشگی وارد زمین شد. البته در مجموع تیم مان بخاطر مصدومیت سه بازیکن با سه تغییر وارد زمین شد اما همانطور که گفتم تیم ما فرصت های خوب زیادی را از دست داد. راجع به اشتباهم روی گل ششم هم باید بگویم که اشتباه برای هر بازیکنی پیش می آید. من خیلی وقت بود مصدوم بودم و از شرایط بازی دور شده بودم. با این وجود کاملا اشتباهم را قبول دارم. من آمدم پاس مدافع مان را استپ کنم اما ضرب توپ بالا بود و توپ خیلی جلو افتاد. بازیکن حریف زودتر به توپ رسید و من برای گرفتن توپ رفتم اما پنالتی شد. در اینکه اشتباه کردم هیچ شکی نیست. باید با تمرین بیشتر و حضور در بازی های متوالی بیش از پیش به شرایط بازی نزدیک شوم تا دیگر از این اتفاقات نیفتد. با این حال کادر فنی از عملکردم راضی بود. ضمن اینکه تمام اتفاقاتی که در بازی افتاد در رسانه های ایران منعکس نشد. من 7-6 سیو هم داشتم اما در پایان کار فقط اشتباهات یک دروازه بان می ماند. البته من کاری به حرف و حدیث ها ندارم و تلاش می کنم همیشه روندم رو به جلو باشد. اگر قرار باشد به این مسائل توجه کنم باید فوتبال را کنار بگذارم. همانطور که گفتم از شرایط بازی دور بودم و این اتفاق افتاد و تلاش می کنم دیگر هیچوقت تکرار نشود. مطبوعات ایران در این سال ها همیشه نسبت به من کم لطفی داشته اند اما من مشکلی ندارم، اشتباهم را می پذیرم و سعی می کنم با تلاش بیشتر عیبم را برطرف کنم.
دروزاه‌بان تیم ملی در خصوص تحلیل رسانه‌های پرتغالی نیز می‌گوید: دید مردم و رسانه ها در فوتبال اروپا کاملا با آنچه در ایران است فرق می کند. در فوتبال ایران همه دنبال سوژه کردن یک موضوع هستند و اینکه یک بازیکن اشتباه کند تا او را بکوبند. اما در اینجا همه منطقی اند و و مثل بعضی از رسانه های ایران نیستند که بشود با بعضی مراودات با آنها تعامل کرد. آنها همینطور که نقایص را می بینند به مسائل مثبت هم می پردازند تا روحیه بازیکن حفظ شود. دو روزنامه آبولا و ژوگو بعد از بازی به من نمره 5 و 6 دادند یعنی متوسط رو به بالا. ضمن اینکه هر طور بخواهیم نگاه کنیم تیم ما نایب قهرمان جام حذفی شده است. میان این همه تیم قدرتمند ماریتیمو به فینال جام حذفی پرتغال رسیده و به تیم قدرتمند بنفیکا باخته است. من ندیدم کسی به این موضوع اشاره ای بکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار