بازدید 2967

آمریکا، آلمان، انگلیس: بانکهای بین المللی با ایران تعامل تجاری کنند

آمریکا و اتحادیه اروپا طی یک نشست در بروکسل از شرکت ها و بانک های خارجی خواستند تا تعاملات تجاری خود با ایران را آغاز کنند.
کد خبر: ۵۹۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 20 May 2016

آمریکا و اتحادیه اروپا طی یک نشست در بروکسل از شرکت ها و بانک های خارجی خواستند تا تعاملات تجاری خود با ایران را آغاز کنند.

به گزارش نقل از بیزینس استاندارد، طی روز جاری چند کشور غربی طی بیانیه مشترک پس از نشست در بروکسل از شرکت و موسسات مالی خارجی خواستند تا تعاملات مالی و تجاری خود با ایران را آغاز کنند.

آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه بیانیه مشترک خود تأکید کردند که شرکت و بانک های خارجی نباید از تعامل نمالی و تجاری با ایران خودداری کنند.

در این بیانیه تأکید شده است که پس از توافق هسته ای با ایران، این موسسات مجاز به انجام تجارت در چهار چوب مشخص هستند.

این چهار کشور اعلام کردند که ما در مقابل فعالیت های مجاز اقتصادی با ایران قرار نخواهیم گرفت.

این بیانیه تأکید می کند این کشورها در مقابل شرکت هایی که قصد تجارت و تعامل با ایران را دارند تا وقتی که قوانین را رعایت کنند قرار نخواهند گرفت.

پس از توافق هسته ای تهران با گروه 5+1، راه مبادلات تجاری با ایران باز شده است اما آمریکا همچنان تحریم های خود را علیه ایران نگه داشته است و به دلیل اینکه اکثر شرکت ها و بانک های اروپایی در آمریکا نیز زیر مجموعه داشته و فعالیت می کنند، همچنان برای ورود به ایران تردید داشته و دست نگهداشته اند.

این بیانیه تأکید می کند که تمایل شرکت های اروپایی و بین المللی برای ورود به ایران زیاد است و به نفع ما و جامعه بین المللی است که تضمین کنیم که توافق هسته ای و برجام برای هر دو طرف و از جمله برای طرف ایرانی نیز قابل اجرا است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی