بازدید 3469

خروج نویدکیا و بازیکنان اسمی درصورت آمدن ویسی

کد خبر: ۵۹۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 18 May 2016
اصرار مسئولان باشگاه سپاهان بر عقد قرارداد با  عبدالله ویسی در نشست روز سه شنبه باعث شد تا زردها به طور کامل شروط ویسی را بپذیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ برتر فوتبال فصل پانزدهم خود را در حالی به پایان برد که سپاهان یکی از بدترین ادوار خود را سپری کرد. مدافع قهرمانی لیگ برتر نه تنها نشانی از کیفیت سال های قبل خود را نداشت که حواشی بسیاری را به دنبال داشت تا فصلی کابوس وار برای هواداران این تیم رقم بخورد.

گفته می شود مذاکرات با ویسی، از اواسط نیم فصل دوم کلید خورد و اکنون طرفین به توافق نهایی نیز دست یافته اند. امروز سه شنبه در دفتر شرکت فولاد در تهران نشست نهایی بین ویسی و هیات مدیره سپاهان برگزار شد و بحث هایی نهایی درباره جزییات همکاری طرفین نیز انجام گرفت تا توافق ها در تمامی زمینه‌ها نهایی شود و تنها جای امضا روی برگه قرارداد باقی بماند.

ویسی بعد از آن راهی دوبی شده تا چند روزی استراحت کند و پس از آن به اهواز برگردد تا نسبت به تعهدات اخلاقی که به باشگاه استقلال خوزستان داشت، مسئولان این باشگاه را برای جدایی خود از تیم قهرمان لیگ برتر مجاب کند. بعد از آن قرارداد سپاهان و ویسی جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

سرمربی جدید سپاهانی ها بر خلاف آنچه که در خصوص حضور نویدکیا در کادر فنی زردپوشان شنیده می شد تمایلی به استفاده از وی ندارد و ماموریت دارد بهترین تیم را برای فصل بعد ببندد تا سپاهان به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ شانزدهم تبدیل شود. مسئولان باشگاه سپاهان در نشست امروز خود دست ویسی را برای انتخاب نفرات مورد نظرش کاملا باز گذاشته اند.

در این بین آنچه مسلم است به ریزش اصلی ترکیب زردپوشان باز خواهد گشت. ویسی قصد دارد تیمی نسبتا جوان را آماده لیگ برتر کند و باید منتظر دگرگونی اساسی در تیم سپاهان باشیم. به نظر می رسد بازیکنان قدیمی مثل عقیلی، احمدی، خلعتبری و ...  را باید از حالا در فهرست جدا شدگان سپاهان دانست و منتظر نفرات جدید زیادی در این تیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی