بازدید 38427

لاريجاني: نامه كروبي بايد بررسي شود

کد خبر: ۵۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۰ 10 August 2009
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نامه مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي به اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجلس خبرگان رهبري و طرح برخي مسائل رخ داده در بازداشتگاه‌ها گفت: كميته ويژه مجلس پس از اغتشاشات مسائل را بررسي كرده است و بايد صحت و سقم مسائل مطرح شده را ديد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين، لاريجاني صبح امروز دوشنبه در نشستي با خبرنگاران پارلماني به مناسب روز خبرنگار پس از استماع نظرات آنان درباره مسائل روز جامعه از جمله نامه كروبي به هاشمي رفسنجاني درباره نحوه رفتار با متهمان در بازداشتگاه‌ها افزود: كميته ويژه مجلس كه پس از قضاياي اخير در مجلس تشكيل شد كه بررسي‌هاي لازم را درباره وضعيت بازداشتگاه‌ها و نحوه رفتار با متهمان انجام داده است و صحت و سقم مسائلي كه مطرح شده است، نيز بايد توسط اين كميته مشخص شود.

وي خاطرنشان ساخت: كميته ويژه مجلس بررسي جامعي را انجام داده است و ما بايد گزارش آن را بررسي كنيم.

لاريجاني يادآور شد: مجلس شوراي اسلامي از روزهاي اول بوجود آمدن اين قضايا بخصوص از زمان حادثه كوي دانشگاه به اين مسائل توجه كرد. همچنين ما به مسائل بازداشتگاه‌ها توجه خاصي داشتيم. كميته ويژه مجلس نيز همچنان فعال است و در چارچوب قانون به كار خود ادامه مي دهد.

رئيس مجلس با اشاره به اظهارات يكي ديگر از خبرنگاران كه بازداشت تعدادي از خبرنگاران را مطرح كرده بود، گفت: ما موضوع خبرنگاران بازداشتي را پيگيري مي‌كنيم و به كميته ويژه مجلس يادآوري خواهم كرد.

لاريجاني همچنين با اشاره به اظهارات يكي ديگر از خبرنگاران در خصوص عدم اجراي قانون مشاغل سخت و زيان آور براي خبرنگاران توسط سازمان تامين اجتماعي و تفسيرهاي متفاوت اين سازمان از قانون گفت: اينجانب از جواد آرين منش، نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس مي‌خواهم تا با دعوت از مسئولان سازمان تامين اجتماعي در جلسه اين كميسيون و ديگر مسئولين اين موضوع را پيگيري كرده و قانون را اجرا كنند.

وي افزود: طرح جامعي درخصوص اطلاع رساني و خبررساني در مجلس در حال تدوين است و ما قبول داريم كه يك به هم ريختگي در اين زمينه وجود دارد و بايد مشكلات را رفع كرد.

لاريجاني با اشاره به اظهارات يكي ديگر از خبرنگاران كه خواستار پيگيري لاريجاني و برادارانش براي آزادي مصطفي تاج زاده و سعيد حجاريان شده بود، گفت: اينكه شما مي‌گوييد ما سه برادر پنجشنبه‌ها مسائل كشور را تحليل مي‌كنيم بايد بگويم كه ما 5 برادر هستيم و نمي‌دانم كه شما از كجا مي‌دانيد كه ما برادران مي‌نشينيم شرايط كشور را تحليل مي‌كنيم. ما مسائل به وجود آمده را پيگيري كرديم و پيگير اين مسائل هستيم و اميدواريم مشكلات حل شود.

لاريحاني در ابتداي سخنان خود به اهميت رسانه‌ها و وظايف خطير خبرنگاران در كشور اشاره كرد و همچنين وقايع به وجود آمده بعد از انتخابات در كشور را يادآور شد و وظايف رسانه‌ها در اين شرايط را تشريح كرد كه متعاقبا ارسال مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آيا گزارش كميته ويژه دست كمي از باز شماري آراء و گزارش شوراي نگهبان خواهد داشت دلم مي سوزد از باغي كه مي سوزد.
پژمردن یک شاخه گل نشانی از غفلت ماست
نتیجه خاموشیه من و تو و آدمکاست
فاستخّف قومه فاطاعوه ». معنای این کلام گزیده این است که: فرعون مردمش را تحقیر و خفیف می­کرد تا از وی اطاعت کنند و تسلیم باشند.
آقای دکتر لاریجانی هم که فقط بررسی می کنند ولی از جواب خبری نیست! من یک سوال دارم از شما تابناکی ها و از آقای دکتر لاریجانی: اگر واقعا" تمام این جنایات که بسیاری از بازداشت شدگان آنرا از نزدیک لمس کرده و یا شاهد آن بوده اند ثابت شود آیا واقعا جرات و شهامت انتشار آنرا دارید؟؟؟؟
بعد از دو روز ميگن تحقيق شد و تنبيه شدند ... حالا كي بود و چي بود و ... بماند !!!
رضا شاه تصمیم گرفت که به یک بیمارستان ارتشی سر بزند وقتی به اطاق اول رفت دید فردی کهروی تخت خوابیده از خود رضا شاه سرحال تر است رضا شاه گفت به به خیلی عالیه به اطاق دوم رفت دید باز بیمار خیلی سر حال است باز گفت به به عالیه اطاق سوم که رفت دید باز وضع خیلی خوبه رضا شاه تا می خواست بگویید عا لی...........ه سر باز همراهش گفت علا حضرتا فقط سبیلم طبیعیه اطاق بعدی که رفت باز دید خیلی خوبه باز سرباز گفت سبیلم طبیعیه در اطاق بعدی که رسیدند رضا شاه گفت پسرم میدانم سبیلت طبیعیه
حالا حکایت ما هم همینه هیچگاه بدلیل شرایط خاص جامعه این کمیته ها نمی توانند حقیقت یابی نمایند
(اشاره به خط نهم): اصولا یعنی این گزارش، پس از تهیه، تا بحال بررسی نشده؟!
البته این خیلی عجیب است که مسائل یکی یکی باید مطرح شوند و بعد پیگیری شوند!! بابا یکبار همه جوانب را پیگیری کنید و بعد به محض مطرح شدن، پاسخگو باشید!
رئیس مجلس مملکت !! ... صدا از در و دیوار در اومد از این آقا نه !
ای بابا مجلسی که قضیه هجده و نیم میلیارد دلار سرمایه مردم رو به دلیل اعلام وزارت اطلاعات پیگیری نمیکنه، دیگه لزومی نداره این چیزها رو پیگیری کنه!
خدایا شیعه همیشه مظلوم بوده . خودت به فریاد شیعیان حضرت علی ع برس .
آقای لاریجانی ما از این کمیته های ویژه بی خاصیت و پیگیری های بی نتیجه مجلسی ها خسته شده ایم. شما اگر به سوگندتان در مقابل حقوق ملت پایبند هستید فقط گزارش بازدیدها را منتشر کنید ما را بس است. پیگیری بعدش را نخواستیم. شما خود را نماینده ملت میدانید ولی مردم را لایق اطلاع از گزارش نمایندگان خود نمی پندارید.
اگرم تحقيق كنند يك مرد پيدا نميشه كه حقيقت را بگويد
اگر راست می گویید کمیته ای تشکیل دهید و تخلفاتی از قبیل تعرض به زندانیان را در 30 سال گذشته بررسی کنید
اين كميته الكيه وگرنه سخنگوش بعد چند روز استعفا نميداد.
توجه کردن کافی نیست! عمل کنید!
عجب بابا...
چقدر بیخیالید تو مجلس
آقای لازیجانی امیدواریم قبل از باز شدن مجدد دانشگاهها کمیته ویژه شما درباره کوی دانشگاه گزارش دهد و گرنه جواب دانشجویان را چه خواهید داد ........
اقای لاریجانی اگر خبر ندارید بهتر نیست استعفا دهید چجور نمایندهای هستید که از مملکت خبر ندارید شاید هم به قول مثال قدیمی : انشا.. که سنگه و ....موش نیست
حالا عجله ای نیست. باشه سر فرصت.
جناب ریاست مجلس با احساسات مردم بازی نکنید. شما خیلی خوب از جریانات آگاهید بیش از 300 نفر در شکنجه گاهها کشته شدن حالا میگین باید بررسی بشه؟ تا دیر نشده بسوی مردم بازگردید
آخه این مجلسی که دو کلمه حرف حساب از دهان اکثریت نمایندگانش خارج نمی شه، چه جوری می خواد به داد مردم برسه؟!!!!!!!!!!!!!!!!
زمانی که نامه کروبی سانسور شده حقیقت یابی هم سانسوری از آب در میاد ...
مي گم با اختلاف ديدگاههاي زمين تا آسمان علي لاريجاني و جواد لاريجاني جلسات 5 شنبه ايشان در مورد مسايل کشور نتيجه جالبي مي تواند داشته باشد که نتيجه آن فحاشي آقاي جواد لاريجاني به اصلاح طلبان و پيگيريهاي بعدي آقاي علي لاريجاني در مجلس است .
خداوند یارویاورخانواده لایجانی باشدشایدشماها بتونیدکمکی به زندانی های بی گناه بکنید انشاانه
اگه آقای لاریجانی کشور آروم کن بود نزدیک و روزهای آشوب مجلسو تعطیل نمی کرد که کشور بی قانون بشه
خدا میداند در زندان ها چه خبر هست.
که این ها صداش در امده
همین تابناک قسمتی از نامه کروبی به هاشمی رو حذف کرده.
از دست مجلس هم کاری بر نمیاد.
خداوكيلي اين مجلس و اين نماينده ها نماينده مردمند!!!!!
اگر نماينده مردمند پس كو دفاع از مردم.
آقای لاریجانی با برخورد محافظه کارانه خود با این مسائل فقط خودتان را گول میزنید بنام رئیس خانه ملت!
فقط يك بهم ريختگي در اين زمينه ! هست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی