بازدید 2907

بات منطقه ای با توسعه روابط نظامی تهران-مسکو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قطعا اشتراک نظر میان ایران و روسیه، یک محور همکاری در تمام عرصه ها به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی را ایجاد می کند، زیرا در شرایط کنونی هم ایران و هم روسیه از سوی غربی ها و ناتو مورد تهدید هستند.
کد خبر: ۵۸۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 16 May 2016
سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ، با اشاره به مذاکره ایران با روسیه برای خرید تجهیزات جدید در حوزه نیروی دریایی، گفت: ایران و روسیه به طور حتم در منطقه خاورمیانه و عرصه بین المللی دارای نقاط مشترک بسیاری داشته و دو کشور درباره بسیاری از تحولات اشتراک نظر دارند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قطعا اشتراک نظر میان ایران و روسیه، یک محور همکاری در تمام عرصه ها به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی را ایجاد می کند، زیرا در شرایط کنونی هم ایران و هم روسیه از سوی غربی ها و ناتو مورد تهدید هستند.

وی افزود: در شرایط کنونی ناتو در حال استقرار سامانه موشکی در رومانی برای مقابله با روسیه و کشورهای منطقه است، از این رو چون ایران و روسیه از یک منبع در حال تهدید شدن هستند، بنابر این قطعا گسترش روابط نظامی میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: همکاری نظامی ایران و روسیه بیشتر معطوف به تبادل و خرید سیستم های موشکی و تجهیزات نیروهای مسلح کشور از حمله نیروی دریایی است، البته نیروی دریایی در چند سال اخیر به پیشرفت های چشمگیر نظامی دست یافته و این تعاملات می تواند به افزایش قدرت این نیروها کمک شایانی کند.

نقوی حسینی گفت: به طور حتم توسعه روابط نظامی و دفاعی کشورهای همسایه با یکدیگر به ویژه ایران و روسیه و تقویت تجهیزات نظامی کشور به ثبات و آرامش منطقه می انجامد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از مذاکره با طرف روسی برای خرید تجهیزات جدید نظامی خبر داد و گفت: نداجا رسما نیازهای خود را به طرف روسی اعلام کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی