بازدید 3774
نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی‌ و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند

روایت شریعتمداری از ابعاد مختلف نفوذ

مدیرمسئول روزنامه کیهان، نفوذ در افکار را مهم‌ترین و مؤثرترین نوع نفوذ دانست و گفت: امروزه نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی‌ و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند و آن‌ها با ایجاد دوگانگی طوری واقعیت‌ها را وانمود می‌کنند که فقط به واقعیت شبیه باشد.
کد خبر: ۵۸۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 15 May 2016
مدیرمسئول روزنامه کیهان، نفوذ در افکار را مهم‌ترین و مؤثرترین نوع نفوذ دانست و گفت: امروزه نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی‌ و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند و آن‌ها با ایجاد دوگانگی طوری واقعیت‌ها را وانمود می‌کنند که فقط به واقعیت شبیه باشد.

به گزارش تسنیم، حسین شریعتمداری عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام شهید مهدی مطلبی که در مدرسه معصومیه قم برگزار شد  ضمن اشاره به واژه نفوذ اظهار داشت: نفوذ دشمنان یا برای تخریب و یا برای تأثیر در افکار ملت‌ها صورت می‌گیرد که نوع تأثیر در افکار به مراتب خطرناک‌تر از نوع اول است.

وی انفجار را از مصادیق اولین نوع نفوذ ذکر کرد و گفت: این نفوذ بیشتر به منظور از بین بردن و انهدام انجام می‌گیرد و بازی‌کنندگان این نفوذ تا پایان مأموریت شناخته نمی‌شوند و نقش اصلی را بازی نمی‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان،  نفوذ در افکار را مهم‌ترین و مؤثرترین نوع نفوذ دانست و تصریح کرد: در این نوع نفوذ که پنهانی صورت می‌گیرد دشمن سعی می‌کند محاسبات طرف مقابل را تغییر دهد و به گونه ای وانمود می کند تا تفکر و اندیشه حریف به اشتباه بیفتد و از اشتباه وی بتواند تأثیر خود را بگذارد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها آشکارا با بزک دشمنان و در پوشش افراد خودی ظاهر می‌شوند ابراز داشت: از لحن برخی می‌توان به خوبی مشاهده کرد که از نفوذها هستند و با آنکه کم‌شمارند ولی پیوسته در کارند و به دنبال هنجارشکنی و تغییر تابلوها هستند.

شریعتمداری ادامه داد: امروزه نفوذی‌ها با کلاه شابگاه، بارانی‌ و عینک دودی ظاهر نمی‌شوند و آن‌ها با ایجاد دوگانگی طوری واقعیت‌ها را وانمود می‌کنند که فقط به واقعیت شبیه باشد.

وی به واقعه تاریخی‌ هانی بن عروه در کوفه اشاره کرد و بیان داشت: زمانی که این مجاهد در دارالاماره شهر کوفه زیر شکنجه بود مردمان قومش پر‌شمار در بیرون قصر با سلاح آماده و منتظر هانی بودند، اما چرا آن‌ها خیلی زود منصرف شدند، چون شخصی که به آن‌ها اطمینان خاطر داد که هانی مورد احترام عبیدالله بن زیاد است با تابلوی قاضی دوران امیرالمومنین و به نوعی مورد اعتماد همه آن‌ها بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: مردم کوفه از خود هیچ‌گاه نپرسید قاضی دوران امیرالمؤمنین در کاخ ابن زیاد چه می‌کند ولی ملت ما با بصیرتی که در فتنه 88 نشان دادند ثابت کردند که هوشیار‌تر از هر زمان دیگری هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار