بازدید 3734

شبیه‌سازی حمله کره‌شمالی به سئول لغو شد

پیونگ یانگ پیشتر اعلام کرده بود که در حال آماده سازی خود برای اجرای تمرین شلیک توپ به نمونه شبیه سازی شده دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی است.
کد خبر: ۵۸۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 15 May 2016
پیونگ یانگ پیشتر اعلام کرده بود که در حال آماده سازی خود برای اجرای تمرین شلیک توپ به نمونه شبیه سازی شده دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع اطلاعاتی کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کردند که کره شمالی احتمالاً برنامه خود برای تمرین شلیک توپ به سمت یک نمونه شبیه سازی شده از دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی را لغو کرده است.

گفتنی است که پیش از برگزاری کنگره حزب حاکم کره شمالی در ماه میلادی جاری، مدلی با نصف ابعاد واقعی از دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی- موسوم به «خانه آبی»- در محلی نزدیک به پایتخت کره شمالی ساخته شد.

با وجود گمانه زنی های بسیار در خصوص زمان آزمایش موشکی بعدی کره شمالی،‌ هنوز مشخص نیست که چه زمانی نمونه شبیه سازی شده دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی مورد اصابت توپ قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری رسمی کره جنوبی (یونهاپ) به نقل از یکی از مقامات سرویس اطلاعاتی کره جنوبی- که نخواست نامش فاش شود- گفت که به نظر می رسد کره شمالی بعد از کنگره حزب حاکم،‌ در حال خارج ساختن نیروهای نظامی و تجهیزات خود از میدان تیر است.

این مقام اطلاعاتی در ادامه افزود که کره جنوبی هنوز در حال بررسی این موضوع است که آیا کره شمالی این حمله شبیه سازی شده را لغو کرده یا اینکه آن را به زمان دیگری موکول کرده است.

بنا به اظهارات این مقام اطلاعاتی ناشناس، سئول همچنان از نزدیک اقدامات رهبر کره شمالی و نیروهای مسلح این کشور را تحت نظر دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار