بازدید 2332

پرداخت مطالبات 256 بیمه‌گذار دیگر بیمه توسعه

بیمه ایران مطالبات 256 نفر دیگر از زیان دیدگان حوادث رانندگی بیمه نامه های شرکت بیمه توسعه را پرداخت کرد .
کد خبر: ۵۸۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 15 May 2016

بیمه ایران مطالبات 256 نفر دیگر از زیان دیدگان حوادث رانندگی بیمه نامه های شرکت بیمه توسعه را پرداخت کرد .

به ایسنا، مطالبات این افراد به حساب شخصی آنان واریز شده و آماده برداشت است. فهرست زیان دیدگان بیمه توسعه در این مرحله در سایت بیمه ایران به نشانی www.iraninsurance .ir قابل مشاهده است.

بیمه ایران تاکنون با رسیدگی به بیش از 25 هزار فقره پرونده بیمه، 520 نفر را از زندان آزاد و حدود 420 میلیارد تومان خسارت به ذی نفعان پرونده بیمه توسعه پرداخت کرده است.

گفتنی است شرکت بیمه توسعه به دلیل سوء مدیریت در جذب تعداد زیادی نماینده، تقسیط دریافت حق بیمه و عدم کنترل و به کارگیری مدیران فاقد صلاحیت، طی سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه شد.

به همین سبب بیمه مرکزی ناچار شد صدور بیمه شخص ثالث و عمر را از سوی این شرکت تعلیق کند و متعاقب آن در آخرین جلسه شورای عالی بیمه، صدور کل بیمه نامه های آن را تعلیق کرد و با توجه به مشکلات بسیاری که برای بیمه‌شدگان بیمه توسعه به وجود آمده بود، باعث شد تا شورای عالی بیمه برای پاسخگویی به خواست مردم شرکت دولتی بیمه ایران را به‌ عنوان پرداخت‌کننده خسارات معرفی کند. بر این اساس ٢١ بهمن‌ماه ‌سال 1393 در جلسه شورای عالی بیمه تصویب شد که «کلیه سوابق و اسناد مربوط به حقوق و تعهدات بیمه‌های مذکور در اختیار شرکت سهامی بیمه ایران» قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار