بازدید 1629

خوابگاه‌های غیردولتی بدون مجوز تعطیل می‌شوند

کد خبر: ۵۸۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 15 May 2016
رییس هیات مدیره شرکت تعاونی خوابگاه داران غیردولتی کشور از تعطیل شدن بیش از 50 خوابگاه غیردولتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پارس نیوز، علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره شرکت تعاونی خوابگاه داران غیردولتی کشور گفت: امسال بیش از 50 خوابگاه غیردولتی در سراسر کشور به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی تعطیل شد.

وی ادامه داد: در حالی که شورای نظارت و ارزیابی به دلیل عدم صلاحیت مجوز فعالیت این خوابگاه های غیردولتی را صادر نکرده بود اما برخی از این خوابگاه های تعطیل شده، بیش از 10 سال در این عرصه فعال بوده اند.

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی خوابگاه داران غیردولتی کشور اظهار کرد: این درحالی است که شورای نظارت می تواند خوابگاه‌های غیردولتی مذکور را از یک تا سه ،سطح بندی کرده و براساس سطح بندی به دانشجویان ارایه کند و این مساله دیگر به اختیار خود دانشجو است که سطح یک را انتخاب کند یا سطح سه را.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویی سال گذشته دستورالعمل تاسیس و اداره خوابگاه‌های غیر دولتی را تغییر داد تا به مدت سه سال آزمایشی اجرا شود، بیان کرد: تا قبل از دستورالعمل جدید، صدور مجوز از طریق صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم و با همکاری شرکت تعاونی انجام می گرفت که هم نظارت بر خوابگاه‌های مجوز دار را آسان کرده بود و هم خوابگاه داران درگیر بروکراسی اداری نبودند.

شوکتی ادامه داد: اما اکنون اخذ مجوز برای خوابگاه‌داران باید توسط شورای نظارت و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی صادر شود که بسیار سخت تر شده و به نسبت مشکلاتی هم برای دانشجویان به وجود آورده است، چون دانشجویان در مواقع بروز مشکل نمی دانند به کجا مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی