بازدید 174882
۷
دویست‌و شصتمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوهایی از ابوعزرائیل در ایران؛ او چه می‌کرد؟ / واکنش جورج کلونی به سوال خبرنگار ایرانی / ویدیوی اعتراضات عجیب با عدم قهرمانی پرسپولیس / تصاویری از راه تازه برای اعتراض بدون بالا رفتن از دیوار سفارت!

ویدیویی از مغز متفکر نظامی حزب الله پیش از شهادت / تصاویری از راه تازه برای اعتراض بدون بالا رفتن از دیوار سفارت / تحقیر مردم برای حمایت از رفقای خواننده در تلویزیون؛ صد رحمت به فرزاد حسنی! / ویدیوی اعتراض بی‌سابقه علی مصفا نسبت به رفتار تلویزیون: دیگر در تلویزیون بازی نمی‌کنم از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
کد خبر: ۵۸۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 14 May 2016
ویدیوهایی از ابوعزرائیل در ایران؛ او چه می‌کرد؟ / واکنش جورج کلونی به سوال خبرنگار ایرانی / ویدیوی اعتراضات وحشتناک بعد از عدم قهرمانی پرسپولیس
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای دویست و شصتمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در دویست‌و شصتمین «به اضافه تابناک»، تصاویری از راه تازه برای اعتراض بدون بالا رفتن از دیوار سفارت! / ویدیویی از مغز متفکر نظامی حزب الله پیش از شهادت / ویدیوهایی از ابوعزرائیل در ایران؛ او چه می‌کرد؟ / تحقیر مردم برای حمایت از رفقای خواننده در تلویزیون؛ صد رحمت به فرزاد حسنی! / ویدیوی اعتراض بی‌سابقه علی مصفا نسبت به رفتار تلویزیون: دیگر در تلویزیون بازی نمی‌کنم / واکنش جورج کلونی به سوال خبرنگار ایرانی در جشنواره کن / ویدیوی اعتراضات عجیب با عدم قهرمانی پرسپولیس
ویدیوهایی از ابوعزرائیل در ایران؛ او چه می‌کرد؟ / واکنش جورج کلونی به سوال خبرنگار ایرانی / ویدیوی اعتراضات وحشتناک بعد از عدم قهرمانی پرسپولیس
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

تعداد بازدید : 663
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
سلام و خسته نباشید.
من همیشه این قسمت رو دانلود میکردم. اما از وقتی بالای 100 مگابایت کردید دیگه دانلود نکردم.
لطفا در همین حد تا 35 مگابایت بزارید. خیلی زیاد حجم نگیره از ما
بازم ممنون
یکخورده موضع گیری آقای مصفا نشانگر از خود راضی بودن ایشون است.اینها یک گروهی هستند نون نمک همین صدا وسیما را خوردن یک چیزی شدن .جوانهای حالا یادشون نیست کی علی مصفا را میشناخت .حالا این جوری در مورد صداوسیما موضع میگیرد.خیال میکنه همه یادشون رفته.
ب اضافه تابی، اگر مقدار بسیار جزیی با اصول صدابرداری آشنایی داشته باشید بسیار به شما کمک خواهد کرد.
اون خانمی که ساعت صفر رو میگن هم از نظر لحن فوق العاده افسار گسیخته و افتضاح هستن.اما محتوا خوب است.تفاوت لحن را می توان درک کرد اما تا جایی که برای مخاطب آزار دهنده نباشد.بد نیست اگر سردبیر محترم یه کم گوش بده این ساعت صفر را.
درضمن به اضافه تابناک نسبت به قبل بسیار بهتر شده است از لحاظ لحن و نوع صدا من درحال حاضر نمره بالای هفتاد میدم از صد
تا حالا كنسرت عليزاده رفتي تو زندگيت كه داري بي ادبي ميكني براش؟
اگه اون خواننده نيست پس كي پاپ خونه؟!
واقعا شبي نميشه كه من +تابناك رو دنبال نكنم،
اون رو صادق ترين رسانه ميدونم كه معضلات رو بدونه كم و كاست حداقل نشون ميده حتي اگه موضعي نگيره در موردش،
از گوينده عزيز هم ممنونم و خسته نباشيد ميگم به ايشون...
يه پيشنهاد هم دارم به عنوان يه بيننده ، اونم اينكه مسائل سياست داخلي و اين شكاف طبقاطي وحشتناكي كه جامعه رو فرا گرفته بيشتر پوشش بديد،تا مسئولين به خودشون بيان بيشتر به فكر خدمت به اين مردمه خوب باشن كه خيلي از ملتها آرزوشون داشتن مردم قانعي مثل ايرانياست
برقرار باشيد
من هم دانلود نمی کنم لطفا حجمشو زیر 20 بیارید
این آقای خبرنگار که با دیدن جرج کلونی جو گیر شده نمیدونه که این آقا همسرش عرب لبنانی اس و همین چند وقت پیش در یک مصاحبه گفته بود که ایران باعث بدبختی کشورش شده و خواهان متحد شدن اعراب علیه ایران شده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار