بازدید 4037

حضور افراد صاحب نفوذ در قاچاق کالا

نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.
کد خبر: ۵۸۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 10 May 2016
نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه مجلس قانون های لازم را برای مبارزه با قاچاق کالا تصویب کرده است گفت: با توجه به این امر دستگاههای اجرایی موظف به مقابله با قاچاق هستند و دیگر مجلس نمی تواند کاری کند.

وی ادامه داد: دستگاههای زیربط در صورتی که اراده کنند می توانند با قاچاق کالا مبارزه کنند و قدرت لازم را نیز برای این کار دارند اما به دلیل اینکه برخی جاها قاچاق به صورت سیستماتیک و کلان انجام می شود آنها کوتاه می آیند.

نماینده مردم آمل در مجلس نهم افزود: برخی جریان های ذینفع اجازه مقابله با قاچاق های بزرگ را نمی دهند و دستگاههای مربوطه پیگیر مبارزه با قاچاق های خرد می شوند.

این عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیستمی پشت قاچاق کالا وجود دارد و متاسفانه افراد صاحب نفوذ در این امر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه ورود کالای قاچاق به کشور موجب ضعف اشتغال و تولید می شود تصریح کرد: این اتفاق موجب ضربه خوردن اقتصاد مقاومتی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
با این همه فساد چقدر ادعا داریم
واقعا گفتن این حرفها چه سودی دارد؟
خدا را شکر که این کشور همه چیز دارد
معرقی کنید
این بعضی ها چه کسانی هستن که مملکت رو به گند کشیدن!؟
اقاي نماينده چرا جهت تحقيق و تفحص در مورد درست اجرا شدن يا نشدن قانون مبارزه با قاچاق را تصويب و عملي نميكنيد اخه تا كي شعار ميديد ؟
کی به کیه؟
سالها است که گفته می شود قاچاق کالا کار افراد ذینفوذ اما گوش شنوا نیست یعنی قرار نیست مقابله شود مانند پرداخت پاداش و حقوق های چند صد میلیونی
افراد ذينفع را دستگير كنيد كوتاه نياييد قدرت داشته باشيد لنگ نزنيد اينها چشم به جيب خودشان دارن وكاري به مملكت ندارند كه چه بشود اينهاخيانت كارند
افراد صاحب نفوذ ؟! یعنی وزارت اطلاعات نمی تواند آنها را یافته تحویل مقامات قضایی بدهد ؟! این چه بهانه ای است که می آورید ؟
کلی گویی همیشه دو پیام برای مخاطب دارد اول شائبه سوء استفاده کلی گو دوم شائبه دار کردن کل نظام پس چرا شفاف نیم گویید.؟
اینقدر اخبار مربوط به فساد در این مملکت زیاد شده که کمتر خبری آدمها رو متعجب میکنه
صاحب نفوذ؟
بنظرمیرسد این نماینده مجلس سخنان رئیس قوه قضائیه را نشنیده است که گفته " خلاف مربوط به هرکسی میخواهد باشد قوه قضائیه باتمام قوا مقابله خواهدکرد.!!!
اسامی انها را اعلام کنید ظرف بیست وچهار ساعت جنازه هایشان را تتحویل بگیریر
یعنی نمیشه معرفیشون کرد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار