بازدید 3547

دریاچه ارومیه مشکل مستمر استان آذربایجان است

کد خبر: ۵۸۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 10 May 2016
نماینده مردم تبریز در مجلس نهم دریاچه ارومیه را مشکل مستمر استان آذربایجان دانست و افزود: پساتحریم، سرمایه ماست اما سرمایه‌گذاران خارجی به تهران سفر می‌کنند و سرمایه‌های‌شان را در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند و به مراکز استان‌ها و بخش‌های مختلف کشور چیزی نمی‌رسد در حالی که باید سایر مناطق کشور نیز آباد شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، علیرضا منادی سفیدان در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز ولادیت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، گفت: با همه وجود به سید و سالار شهیدان مدیون هستیم.

وی افزود: روز پاسدار از امام حسین(ع) است. مردان بزرگی تاریخ‌ساز ایران اسلامی بودند و آن را نگه داشتند. امام فرمود «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» سپاه مظهر امنیت ملی، اقتدار و سازندگی کشور است. حضرت سیدالشهداء(ع) می‌فرمایند «دفاع از حق عقل انسان را کامل می‌کند.» ملت ایران و مردم آذربایجان با اتکاء به سیدالشهداء(ع) انقلاب را پیروز کردند. اگر امروز 6 قدرت بزرگ تسلیم ایران هستند به برکت امام حسین(ع) است.

منادی ادامه داد: 8 سال کل دنیا مقابل ما ایستاد اما به لطف امام حسین(ع) موفق نشدند حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کند. 36 سال امنیت کشور به برکت امام حسین(ع) است. اگر در سوریه از ناموس سیدالشهداء(ع) حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) دفاع می‌کنیم و اگر در عراق مدافع حرم هستیم، دستور و سیره مولایمان حسین (ع) است. ضعف و زبونی دشمنان‌مان مدیون امام حسین(ع) است و راز ماندگاری بشار اسد هم امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم با تشکر از انتخاب مجددش توسط مردم تبریز، گفت: مردم تبریز مردمی آگاه و خردورز هستند و خرد جمعی را در انتخابات نشان دادند. مردم به لیست‌ها رای ندادند بلکه به خرد و شعور رای دادند. بنده در هیچ لیستی نبودم اما بنده را بار دیگر انتخاب کردند.

منادی بیمه آینده‌سازان، وضعیت معیشتی فرهنگیان و بازنشستگان و بیکاران را همچنان در شرایط نامطلوب دانست و خواستار رسیدگی عاجل به آنان شد.

وی همچنین از نمایندگان و هیات رییسه مجلس نهم حلالیت طلبید و گفت: اگر جفایی کردم حلالم کنید، قصد خدمتگزاری بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار