بازدید 2726

بورس دوباره سقوط کرد

در پایان معاملات امروز سه شنبه 21 اردیبهشت شاخص بورس تهران با عقبگرد 475 واحدی باز هم سقوط کرد. همچنین در بازار سرمایه امروز ايران‌ خودرو،معدني و صنعتي گل گهر،پالايش نفت اصفهان،صنايع پتروشيمي خليج فارس،س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين،مخابرات ايران، گسترش نفت و گاز پارسيان،بانك تجارت،ايران‌ ترانسفو،توسعه‌معادن‌وفلزات‌ بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص سهام بورس داشتند.
کد خبر: ۵۸۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 10 May 2016
در پایان معاملات امروز سه شنبه 21 اردیبهشت شاخص بورس تهران با عقبگرد 475 واحدی باز هم سقوط کرد. همچنین  در بازار سرمایه امروز ايران‌ خودرو،معدني و صنعتي گل گهر،پالايش نفت اصفهان،صنايع پتروشيمي خليج فارس،س. نفت و گاز و پتروشيمي تأمين،مخابرات ايران، گسترش نفت و گاز پارسيان،بانك تجارت،ايران‌ ترانسفو،توسعه‌معادن‌وفلزات‌ بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص سهام بورس داشتند.
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد تعداد 1151میلیون سهم و حق تقدم به‌ارزش 534میلیارد تومان در 85هزار نوبت، شاخص بورس 475واحد افت کرد و به ارتفاع 76 هزار و 630واحد عقب‌نشینی کرد.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز امروز منفی بودند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 179واحد، کل (هموزن) 19واحد، قیمت (هموزن) 16واحد، آزادشناور 689واحد و شاخص بازار اول 435واحد و بازار دوم 427واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با جابه‌جایی 600میلیون ورقه به‌ارزش 149میلیارد تومان در 23هزار نوبت، آیفکس 1.6 واحد رشد کرد و به ارتفاع 802واحد رسید. پتروشيمي مارون،سهامي ذوب آهن اصفهان،شركت آهن و فولاد ارفع،گروه صنايع كاغذ پارس،توکاريل بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار آیفکس امروز گذاشتند.


بورس دوباره سقوط کردبورس دوباره سقوط کرد










تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی