بازدید 3537
۴

مظلومی: از ناراحتی تا صبح نخوابیدم!/از هواداران عذر می خواهم

کد خبر: ۵۸۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 10 May 2016

سرمربی استقلال گفت: ما همچنان به دنبال کسب جام هستیم و در این بین تا آخرین لحظه تلاش می کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی در خصوص دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و واقعا مستحق شکست نبودیم. فوتبال است و غیرقابل پیش بینی و این اتفاقات هم رخ می دهد. 

وی ادامه داد: گلهایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود. من بعد از بازی آن قدر ناراحت بودیم که تا صبح خوابم نبرد. شاید باورتان نشود کلی پیامک برایم آمد که هواداران استقلال بابت این باخت ناراحت بودند. من از آنها معذرت خواهی می کنم. 

مظلومی افزود: ما یک بازی دیگر در لیگ داریم. به دنبال پیروزی در آن بازی هستیم تا سهمیه را قطعی کنیم. شاید اتفاقاتی در هفته آخر بیفتد که به سود ما تمام شود. 

سرمربی استقلال در پایان گفت: من از عملکرد بازیکنان راضی هستم. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند. ما همچنان به دنبال کسب جام هستیم و در این بین تا آخرین لحظه تلاش می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نخوابیدی...؟؟؟ قبول...
اما فایده نداره....!!!!!!!
مگر... ابر و باد و مه و خورشید و فلک... دست به دست هم بدن خوزستان و پرسپولیس و علی دایی ببازن و تو سرافراز بشی.... بعید میدونم... اونقدر بعید که که که یه نفر که اصلا از فوتبال و پرسپولیس سر در نمیاره... دارن منو منه هوادار استقلالی را مسخره می کنن...
اقای مظلومی پروفسور فوتبال!!!! شما نیمه دوم 2-2 کردی 43 دقیقه داشتی ببری
حتی نتونستی دو تا حمله کنی ما دیدیم این بازی قشنگت رو!
والا من نمی دونم اینا کی از توهم در میان
عذرخواهی که این باشه همون بهتر نباشه!!!
آقای مظلومی؟؟؟وقتی ترکیب تیم روقبل ازبازی باپرسپولسیس وتراکتوردیدم تنم لرزید،آخه خودزنی تاچه حد؟؟؟؟
آقای مظلومی ، بجای این حرفها عقلتو بکارمی انداختی وترکیبو درست میچیدی وشبم راحت میخوابیدی. تیم بدبازی کرد ومستحق شکست بود، درست مثل بازی پرسپولیس. آخه کدام مربی عاقلی دست به ترکیب تیم برنده اش میزنه.چرا بهنام برزای را نیمکت نشین کردی وپروپئیچ بی خاصیت روبازی دادی؟چرا وقتی عنصری هجومی مثل جابرانصاری رو بیرون کشیدی ، بجاش هافبک دفاعی آوردی؟ مگه تیم جلو بودکه این کارروکردی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار