بازدید 18438
۵

تفاوت جالب هواداران استقلال و پرسپولیس

کد خبر: ۵۸۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 10 May 2016

هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس به ویژه در فصل جاری تفاوت عجیبی  با یکدیگر پیدا کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که هفته های زیادی از فصل جاری را تیم استقلال در صدر جدول بود و پرسپولیس فقط 2، 3 هفته صدرنشینی را سپری کرده است، در نظرسنجی های صورت گرفته تفاوت عجیبی بین هواداران 2 تیم وجود دارد.

این تفاوت عجیب به رفتار هواداران 2 تیم در نظرسنجی ها برمی گردد که اکثرا سرخپوشان آمار بسیار بالاتری را به دست می آورند. شاید دیگر وقتی در برنامه پربیننده ای مثل نود سوالی که یک طرف آن استقلال و یک طرفش پرسپولیس باشند، دیگر پاسخ کاملا مشخص است.

شب قبل هم پرسپولیسی ها با نزدیک به 70 درصد قهرمانی را برای خود دانستند، در حالی که شانس نخست فعلا در دستان استقلال خوزستان است. حال مشخص نیست که این تفاوت فاحش به میزان هواداران 2 تیم برمی گردد یا اینکه واقعا استقلالی ها کمتر به دادن رای و پیامک فکر می کنند.

تفاوت جالب هواداران استقلال و پرسپولیس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
استقلالي ام بيش از 30 سال ..تقريبا 4 سالي ميشه در نظرسنجي ها اصلا شركت نمي كنم .هواداري فقط شركت تو مسابقه پيامكي عادل نيست..جايي كه او از اين حس هواداران به شدت سوء استفاده ميكنه.
طرفداران استقلال اکثرا از قشر تحصیلکرده و متشخص جامعه هستند و مانند طرفداران پرسپولیس فرصت حضور در ورزشگاهها و مسابقات پیامکی را ندارند
باشگاه تاج سابق بدلیل وابسته بودن به دربار پهلوی همیشه در بین اکثر مردم جایگاه کمرنگی داشت.
پرپولیس عشق
استقلال بده
پرسپولیسی هستم و هنوز در نظر سنجی برنامه شرکت نکردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی