بازدید 4330
معاون برنامه ریزی آموزش و پرورش استان تهران مطرح کرد:

سهم ۱۱.۵ درصدی آموزش و پرورش در بودجه

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور ۹ درصد بود که به ۱۱.۵درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۵۸۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 09 May 2016
معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور ۹ درصد بود که به ۱۱.۵درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سنجری معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عصر دوشنبه در مراسم تجلیل و قدردانی از معلمان نمونه و استانی شهرستان ملارد که در سالن آوین بخش مرکزی ملارد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:نخستین معلم انسان خداوند تبارک و تعالی است و در مرحله بعدی، این مقام متعلق به انبیا و سپس فرزانگان و علما و معلمین جامعه است.

وی افزود:طبق ارزیابی های انجام شده، پایگاه اجتماعی فرهنگیان در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عنوان کرد: عمده گلایه جامعه معلمان به بخش معیشتی معطوف است که لزوم تقویت آن احساس می شود.

سنجری گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور ۹ درصد بوده که با تلاش ها و پیگیری های انجام شده و توجه دولت، این میزان به ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران عنوان کرد:با عنایت به تورمی که در طول سال های گذشته شاهد آن بوده ایم، افزایش بودجه متناسبی در این مقطع حاصل نشده که می طلبد به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر به این قضیه نگاه شود و میزان بودجه این عرصه حساس، خطیر و تعیین کننده در جامعه با افزایش هر چه بیشتری همراه گردد.

وی افزود: مهمترین سرمایه هر کشوری به سرمایه انسانی آن جامعه معطوف می شود و نقش معلمان در ساختن و تربیت این مولفه حائز اهمیت بسیار مهم و نافذ است.

سنجری یادآور شد:رمز جاودانگی هر تمدنی به فرهنگ و دانایی محور بودن آن جامعه باز می گردد و دانایی هر جامعه نیز مستلزم توجه ویژه ومضاعف به فرهنگیان، معلمان و مدرسان آن جامعه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی