بازدید 3316
۱

کشت فراسرزمینی با اقتصادمقاومتی همخوانی ندارد

نماینده مردم پلدختر درمجلس با بیان اینکه سیل خسارت ۷۰ میلیارد تومانی به کشاورزان وارد کرد گفت:کشت فراسرزمینی با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
کد خبر: ۵۸۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 08 May 2016
علی کائیدی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه  ملت درباره خسارات 70 میلیارد تومانی سیل به کشاورزان پلدختری،گفت:سیل خسارت 70  میلیارد تومانی تومانی به کشاورزان  پلدختر وارد کرد و این درحالی است که بیمه کشاورزی هنوز کمکی به کشاورزان نکرده است؛اما بدیهی است که کشاورزان در زمان حوادث غیر متقربه  نیازمند بیمه کشاورزی هستند.

کشت فراسرزمینی با اقتصادمقاومتی همخوانی ندارد

نماینده  مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی همچنین  درباره کشت فرا سرزمینی،نیز بیان کرد:کشت فرا سرزمینی با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد؛زیرا ما بایددر گام نخست  ظرفیت داخلی را ارج دهیم تا اینکه در اراضی کشورهای  دیگر  به کاشت،داشت و برداشت محصول بپردازیم.

وی ادامه داد:در زمینه منابع طبیعی و محصولات کشاورزی وضعیت  مناسبی داریم  و این درحالی است که ما می توانیم در عرصه صنایع تبدیلی کاربردی به نحو کارشناسانه ای ورود کرده و محصولات کشاورزی را در کارخانه داخلی برندسازی کنیم و سپس در چرخه صادرات  قرار دهیم.

 نماینده مردم پلدختر در مجلس ،افزود:کشوری که  توانایی  دارد در چهارفصل  محصولات  کشاورزی را تو لیدکند؛چرا باید در اراضی  کشاورزی کشورهای دیگر ،تولید محصولات کشاورزی  را  عملیاتی کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما می توانیم در چهارفصل  محصولات کشاورزی را صادرکنیم ،تصریح کرد:  محصولات کشاورزی باید با کیفیت  و برند اختصاصی در ریل صادرات قرار بگیرند و این امر نیازمند برنامه ریزی اقتصادی  و منسجم  است که در راستای ان  بتوانیم  بازارصادراتی را  برای ورود کالای ایرانی مهیا کنیم.

عضوکمیسیون  بهداشت و درمان  مجلس با بیان اینکه  سیل خسارت 70  میلیارد تومانی به کشاورزان  پلدختر وارد کرد،تصریح کرد:بیمه کشاورزان هنوز کمکی به کشاورزان نکرده است و این درحالی است که کشاورزان در زمان حوادث غیرمترقبه نیازمند بیمه کشاورزی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام اگر کشت فرا سرزمینی با اقتصاد مقاومتی همخوانی داشته باشد هرگز با امنیت ملی در خوزه غذا همخوانی ندارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی