بازدید 4119

انتقاد معاون پیشین استقلال از رحمتی

کد خبر: ۵۸۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 08 May 2016
علی نظری‌جویباری در خصوص دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: خیلی بد بازی کردیم. شرایط بازی حساس بود و هواداران توقع داشتند. آنها سنگ تمام گذاشتند اما حیف که در زمین نتیجه بدی رقم خورد.
به گزارش تابناک ورزشی، معاون پیشین باشگاه استقلال در مورد حرکات رحمتی در نیمه اول علیه قلعه‌نویی گفت: به نظرم کار درستی نبود چون با این کار تراکتورسازان جری‌تر و با انگیزه‌تر شدند. قلعه‌نویی هم برای استقلال زحمت کشیده است.
نظری‌جویباری در مورد اینکه آیا استقلال در این بازی حقش پیروزی بود یا خیر، گفت: استقلال در نیمه دوم بد بازی نکرد و حدود 10-15 دقیقه تحت فشار بود.
معاون سابق استقلال در مورد اینکه آیا پست و سمتی داشته که به ورزشگاه آمده گفت: مگر باید سمتی داشته باشیم که به ورزشگاه بیاییم. من استقلالی بودم و با وجود اینکه فردا جراحی دارم به استادیوم آمدم.
وی در مورد شعارها علیه قلعه‌نویی گفت: این کارها درست نیست چون قلعه‌نویی 5 سال برای استقلال زحمت کشید ما باید این بازی را در زمین می‌بردیم که حیف این اتفاق نیفتاد اما دوباره روزی امیر به استقلال برمی‌گردد و او به همراه مجیدی، منصوریان، مرفاوی و ... از بزرگان استقلال هستند و باید حرمت‌شان حفظ شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی