بازدید 3288

از مشکلات برق غرفه‌ها تا خیس شدن کتاب‌ها

با گذشت پنج روز از نمایشگاه کتاب تهران برخی از مشکلات رفع شده است اما همچنان مشکل برق و تلفن برای غرفه‌داران و جای‌گذاری غرفه‌ها و اطلاع رسانی برای بازدیدکنندگان خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 08 May 2016
با گذشت پنج روز از نمایشگاه کتاب تهران برخی از مشکلات رفع شده است اما همچنان مشکل برق و تلفن برای غرفه‌داران و جای‌گذاری غرفه‌ها و اطلاع رسانی برای بازدیدکنندگان خودنمایی می‌کند.

به گزارش ایسنا، روز پنجم نمایشگاه کتاب تهران با حضور نسبتا شلوغ بازدیدکنندگان همراه بود. اما همچنان غرفه‌داران تلفن‌های خود را تحویل نگرفته‌اند و در برخی بخش‌ها هم قطعی برق مشاهده می‌شود.

از دیگر سو بازدیدکنندگان از جای‌گذاری غرفه‌ها و نحوه اطلاع رسانی که با اشتباه درباره محل انتشاراتی‌ها است، ناراضی هستند.

در پی بارندگی شب گذشته، به کتاب‌های ناشرانی که در سالن‌های جنبی غرفه دارند آسیب رسیده است.

در این روز "همایون امیرزاده"، رئیس نظارت و ارزیابی 29امین نمایشگاه کتاب تهران از تعطیلی غرفه پنج انتشاراتی خبر داد. یک غرفه تعطیلی یک روزه و دو غرفه تعطیلی تا پایان نمایشگاه کتاب را تجربه می‌کنند. همچنین دو انتشاراتی امسال و سال آینده اجازه حضور در نمایشگاه را از دست داده‌اند.

در پنجمین روز نمایشگاه کتاب، عادل فردوسی پور مجری تلویزیون و کارشناس فوتبال و داریوش مهرجویی کارگردان، نویسنده و مترجم به نمایشگاه کتاب سر زدند.

داریوش مهرجویی در غرفه‌ی نشر هرمس جشن امضای چاپ چهلم کتاب «جهان هولوگرافی» را داشت و در ادامه در غرفه‌ی به‌نگار جشن امضای ترجمه‌ی کتاب «این رسید لعنتی» را با حضور مردم برپا کرد.

او درباره این اثر گفت: کتاب "این رسید لعنتی" داستان سردرگمی انسان‌ها در کلاف باز نشدنی زندگی شهری است که ممکن است در هر شهر بزرگی رخ دهد. در این داستان به انسان‌هایی برمی‌خوریم که غرق مشکلات خود هستند تا حدی که توان کمک به یکدیگر را ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی