بازدید 3922

مدیران بیمه مرکزی امروز ۲۰۰ میلیون تومان به حساب دولت برگرداندند

بعد از افشای خبر دریافت حقوق‌های بالای ۴۰ میلیون تومان توسط مدیران ارشد بیمه مرکزی و دستور وزیر اقتصاد برای رسیدگی ویژه به این موضوع، مدیران این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان امروز به حساب دولت برگرداندند.
کد خبر: ۵۸۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 08 May 2016
بعد از افشای خبر دریافت حقوق‌های بالای ۴۰ میلیون تومان توسط مدیران ارشد بیمه مرکزی و دستور وزیر اقتصاد برای رسیدگی ویژه به این موضوع، مدیران این شرکت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان امروز به حساب دولت برگرداندند.

به گزارش تسنیم،  اطلاعات حاصله از وزارت اقتصاد و شرکت بیمه مرکزی حکایت از آن دارد که کمیته ویژه بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی براساس دستور موکد علی طیب‌نیا در شرکت بیمه مرکزی مستقر و در حال بررسی حقوق‌ و مزایای پرداختی به مدیران ارشد این شرکت هستند.

براساس این اطلاعات رئیس کل بیمه مرکزی در اقدامی فوری دستور عودت دریافتی ویژه اسفندماه هیئت عامل که مورد مناقشه می‌باشد، تا تعیین تکلیف موضوع را صادر کرده است. همچنین شنیده شده محمد امین و سایر اعضای هیئت عامل امروز حدود 200 میلیون تومان که دریافتی ویژه اسفندماه بوده، را به حساب دولت برگردانده‌اند.

وزیر اقتصاد همچنین دستور داده تا 48 ساعت آینده ابعاد مختلف موضوع روشن و اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته در رسانه‌ها فیش حقوقی اعضای هیئت‌های عامل بیمه مرکزی منتشر شد که حکایت از دریافت حقوق‌های بالای 40 میلیون تا 87 میلیون تومان توسط این افراد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴
اون وقت میگن دستمزد ها پایینه!
200 میلیون تومان :-)
همین؟
سالها خوردن حالا یه بار برگردوندن
اگه مال خودشون بوده چرا برگردوندن اگه نه دزدی بوده و تصرف اموال دولت بوده باید قانونا برخورد بشه
واقعا سزای چنین تخلفاتی اگر واقعآ تخلفی صورت گرفته باشد که جای بررسی جدی دارد همین است و بس!!!!!
انصافا ایران بهشت پولدارها و گردن کلفت هاست
اینا تنها نیستن باید درامدهای همه مدیران و مسئولین مورد بازرسی قرار بگیرد.
پس درامد روساى خودروسازان و پاداش چند صد ميليونى اخر سال اونها رو كى پيگيرى ميكنه ؟؟؟
برگرداندن قسمتى از وجوه برداشتى كافى است؟ اگه مسيله بر ملا نمى شد چى ، بينوايى را كه از سر بيكارى ودربدرى و گرسنگى و بيمارى ، دله دزدى مى كند به چهار ميخ مى كشند و حالا كسانى كه سوء استفاده كرده اند انهم به اين اندازه فقطْ .......برگرداندن وجوه خود دليل بر انجام جرم است انشاالله به عدالت عمل شود
اولا مبالغ بیش از نفری 40 میلیون است
ثانیا مشکل از آیین نامه استخدامی بیمه های دولتی است که باید اصلاح شود. در این آیین نامه عده ای از خودشان، از پولهای امانتی بیمه که بسیار بالا است، برای خودشان حقوق و خصوصا مزایای خاص و ویژه و وامهای کلان و غیره تعین میکنند که هیچ تناسبی با حقوق و مزایای دولتی و حتی خصوصی در کشور ندارد.
ثالثا این شگرد آقایان است که مزایایی که تعرف میکنند تارخ اجرای آن را یکسال قبل میزنند و بعد تحت عنوان معوق رقمهای کلانی میگیرند. تازه خارج از فیش هم دارند.
رابعا باز گرداندن وامهای کلان 600 ملیونی با بهره صفر و 300 ماهه چه میشود. درست نوشتم 300 ماهه و حتی پس از خاتمه خدمت هم طبق آیین نامه عودت نمیشود.
قربون دستتون حالا که داری برمیگردونی
اون وامها رو برگردون شاید موجودی بانک زیاد شه بتونه 10 میلیون وام ازدواج منو بده
واقعا در این شرایط جامعه که اکثر مردم با ماهی 1000000 سر میکنن شرم آوره .
به مولا قسم ماهی 700 هزار در امدم است صد و صدوپنجاهی هم گهگاه دستم میرسه با دوتا بچه وبا دوتا مدرک کارشناسی ارشد. خدارا شکر میکنم دستم پیش کسی دراز نیست و حساب زندگیم رو دارم ولی جگرم از این مفت خوری ها خونه. خدا از شون نگذره و از مسئولینی که میبینند و همکاری میکنند.
این که چیزی نیست خیلی بیشترازاینهارابایدبرگردونند اینو برگردوندندکه بگن اشتباه شده باقیش کو ضمنااین فقط مربوط به بیمه مرکزی نمیشه شامل حالا کلیه ادارت ارگانها ونهادهاوسازمانهاست .... خداوکیلی بعضی وقتها آدم قاطی میکنه به زبان بیاره بابامردم احمق نیستنددیگه همه چیزرامیدونند بهترین کاراینه که پولهارابرگردونیدمالبیت المال خوردن نداره حرامه
اون از بیمه ایران ؛ این هم از بیمه مرکزی ؛ بیچاره ها ضرر میدن!!! باید حق بیمه های بیشتری از مردم بگیرن تا خدای ناکرده ورشکست نشن!!!
فقط میخوام بدونم این همه حسابرسی و بازرسی و عدالت و حراست و اطلاعات و عقیدتی و حفاظت و دولت و مجلس و .... خدم و حشم تو این مملکت همه بوقند ؟ یا شریک دزدند و رفیق قافله؟ ارواح مرده هاتون جان زنده هاتون یک مرد پیدا بشه یک کاری کنه . اگه خدا و طبیعتی وجود داره سر بچه هاتون و عزیزاتون بیاره؛ اگر هم همه چی دروغه که نوش جونتون.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار