بازدید 19819
نماینده منتخب خدابنده در گفت و گو با «تابناک»؛

با این حرف ها نمی‌توانند ما را از میدان به در کنند

من در آن سخنرانی به صراحت گفتم که شاخصه‌های ولایت مداری آقایان با شاخصه‌های یک ولایت مدار واقعی متفاوت است. من خود فرزند شهید هستم و از اقوام نزدیک ما عمو، پدرخانم و دایی‌ام در راه حفظ ولایت به شهادت رسیده‌اند و شاخصه‌های ولایت مداری من با عارف تعریف نمی‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 08 May 2016
با این طرح، یک نفر هم صاحب خانه نمی شودهنوز مجلس دهم آغاز نشده که هرازگاهی صحبت‌ها و یا برخی حرکات منتخبان مردم به تیتر یک اخبار تبدیل‌ شده و حاشیه‌ساز می‌شود. پس از ماجرای مینو خالقی و سخنرانی جنجالی نماینده فقید مراغه و عجب‌شیر، این بار سخنرانی نماینده منتخب خدابنده جنجال‌آفرین شده است.

به گزارش «تابناک»، از روز گذشته، بخش‌هایی از سخنرانی احمد بیگدلی، فضای مجازی را به خود اختصاص داده و واکنش‌های مختلفی از سوی رسانه‌ها و مردم به دنبال داشت. نماینده منتخب مردم خدابنده در این سخنرانی که قبل از انتخابات دور دوم انجام داده، در قسمتی از سخنانش به مواضع خود نسبت به ولایت‌فقیه اشاره ‌کرده که با انتقادات زیادی همراه شده است.

البته این نماینده بعد از این اتفاق، سخنان گفته ‌شده در این روز را تکذیب کرده و گفته است که رقبای انتخاباتی وی در حال تدارک بازی سیاسی برای ورود به مجلس دهم هستند.

احمد بیگدلی در گفت‌وگوی خود با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: این کار رقیب من در انتخابات دور دوم بود، دلیل آن هم این بود که چون ستاد انتخاباتی ما از عارف دعوت کرده بود تا در شهرستان خدابنده حضور پیدا کند، ما را متهم به ضدولایت‌فقیه کردند.

این نماینده منتخب گفت: من در آن سخنرانی به صراحت گفتم که شاخصه‌های ولایت مداری آقایان با شاخصه‌های یک ولایت مدار واقعی متفاوت است. من خود فرزند شهیدم و از اقوام نزدیک ما عمو، پدرخانم و دایی‌ام در راه حفظ ولایت به شهادت رسیده‌اند و شاخصه‌های ولایت مداری من با عارف تعریف نمی‌شود، بلکه با شهدایی تعریف می‌شود که تقدیم انقلاب و ولایت شده‌اند.

این نماینده گفت: متأسفانه دوستان رقیب تنها یک قسمت از فیلم را برش دادند و آن را در فضای مجازی منتشر کردند اما قبل و بعد از فیلم کامل حذف شده است.

بیگدلی هدف از انتشار این فیلم را خدشه به اعتبارنامه خود عنوان کرد و گفت: این افراد اعتبارنامه بنده را هدف قرار داده‌اند و تمام ذهنیتشان شورای نگهبان بود تا از تأیید اعتبارنامه در مجلس دهم جلوگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت مداری یکی از مشخصه‌های تمام منتخبان مجلس دهم است و هیچ‌کس حاضر نیست از آرمان‌های خود در این زمینه کوتاه بیاید. کسی در خانواده او که با چهار شهید به ‌صورت مستقیم و ۱۲ شهید غیرمستقیم مرتبط است، نمی‌تواند ضد ولایت‌فقیه باشد.

بیگدلی بابیان اینکه عده‌ای غیر از رقیبان نیز هستند که از فضای موجود در حال سوءاستفاده هستند و قصد دارند با تحت فشار قرار دادن منتخبان به نحوی به نفع خود و یا جریان سیاسی خاصی بهره‌برداری کنند گفت: این افراد بدانند که ما بر سر میثاقی که بسته‌ایم، پایبندیم و به کسانی که به ما کمک کرده‌اند و زحمت ‌کشیده‌اند، پشت نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار