بازدید 2701

بایرن گرانقیمت باز هم بوندس لیگا را فتح کرد

اولین شکست بروسیا دورتموند در نیم فصل دوم بوندس لیگا رقم خورد، زنبورها شانس رسیدن به بهترین رکورد تاریخ باشگاه را از دست دادند و امکان برابری با بهترین رکورد خود در بازی های خارج از خانه را نیز نیافتند.
کد خبر: ۵۸۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ 07 May 2016
دو گل از روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ را به چهارمین قهرمانی پیاپی بوندس لیگا رساند، نتیجه ای که دیگر چندان هواداران باواریا را خوشحال نمی کند.

به گزارش تابناک ورزشی،از هفته سی و سوم بوندس لیگا، دو تیم اینگول اشتات و بایرن مونیخ مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار در حالی آغاز شد که پیش از آن، چمن ورزشگاه آئودی اشپورت پارک حاشیه ساز شده بود.

بایرن مونیخ که در صدد کسب امتیاز برای قهرمانی در بوندس لیگا بود، بازی را طوفانی آغاز کرد و حملات خطرناکی را در همان ابتدای کار ترتیب داد. بایرن با مخارج هنگفت برای قهرمانی اروپا بسته شده بود و به رغم فتح بوندس لیگا افکارعمومی ، گواردیولا را شکست خورده قلمداد می کنند.

در دقایق انتهایی، بازی کم افت و خیز دنبال شد و دو تیم انگیزه نیمه نخست را برای رسیدن به گل های بیشتر نشان نمی دادند. ضربه خطرناک بازیکنان اینگول اشتات در دقیقه انتهایی بازی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بایرن مونیخ با نتیجه 2-1 برای چهارمین بار پیاپی قهرمان رقابت های بوندس لیگا شود.

دورتموند هم امشب با نتیجه یک بر صفر به اینتراخت فرانکفورت باخت. با توجه به دیگر نتایج قعرجدولی ها، اینتراخت با این برد بزرگ از ناحیه سقوط جدا شد و امیدوار به بقا به پیشواز هفته آخر بوندس لیگا می رود.

همچنین اولین شکست بروسیا دورتموند در نیم فصل دوم بوندس لیگا رقم خورد، زنبورها شانس رسیدن به بهترین رکورد تاریخ باشگاه را از دست دادند و امکان برابری با بهترین رکورد خود در بازی های خارج از خانه را نیز نیافتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی