بازدید 2608

ولایتی: بسترهای تعامل ایران و لبنان محیاست

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: بسترهای مناسب توسعه همکاری تهران - بیروت فراهم است. باید از تمامی ظرفیت‌های کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۵۸۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 04 May 2016
مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: بسترهای مناسب توسعه همکاری تهران - بیروت فراهم است. باید از تمامی ظرفیت‌های کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، از ورودش به لبنان خبر داد و هدف از این سفر را شرکت در چند نشست بین‌المللی از جمله اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات برای بررسی آخرین وضعیت و تحولات منطقه‌ای اعلام کرد.

ولایتی در بخشی از این مطلب به روابط دو کشور اشاره و تاکید کرد: دو کشور دوست و برادر سابقه تاریخی و ارزشمند روابط را تجربه کرده‌اند و با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی بسترهای مناسبی برای توسعه این همکاری‌ها وجود دارد که باید از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص در شرایط کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه نوشته است: یقیناً توسعه روابط دو کشور تاثیرگذار می‌تواند تاثیرات ارزشمندی را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای به دنبال داشته باشد و بروز برخی مشکلات را نیز با تلاش و عزم جدی برای این رویکرد توسعه‌ای می‌بایست حل و فصل کرد.

ولایتی در نوشته خود به وضعیت منطقه هم اشاره کرد و افزود: همکاری در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری که آتش فتنه را در منطقه روشن کرده‌اند نیز در این زمینه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی