بازدید 4920

وزیر‌کشور شرایط پرداخت بدهی‌ دولت را فراهم کند

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را مسئول دفاع از حقوق شهرداری‌ها و ایجاد بستر پرداخت بدهی دولت به شهرداری‌ها دانست.
کد خبر: ۵۸۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 03 May 2016
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح بدهی دولت به شهرداری‌ها، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان متولی شهرداری‌های کشور باید از حقوق شهرداری‌ها به خصوص در بخش تامین منابع مالی دفاع کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به اخذ طلب شهرداری‌ها از دولت بی‌تفاوت است، تصریح کرد: وزیر کشور هم به عنوان عضوی از هیات دولت که می‌توانست در زمان تنظیم لایحه بودجه سالانه کشور به این موضوع ورود کند نیز این مسئله را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها در سه حوزه حمل‌ونقل به خصوص مترو، نوسازی بافت فرسوده و پرداخت جرایم راهنمایی‌ورانندگی از دولت طلب مالی دارند، گفت: در شرایطی که 70 درصد از جمعیت کشور در شهرها‌ حضور دارند و شهرداری‌ها با مشکلات مالی بسیار روبه‌رو هستند سزاوار نیست دولت هم از پرداخت بدهی خود به آنها غفلت کند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شهرداری‌ها به تنهایی نمی‌توانند خواستار طلب خود از دولت شوند، از این رو سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور باید به دنبال وصول طلب شهرداری‌ها از دولت باشند، با این وضعیت در مجلس دهم در خصوص این سازمان تصمیمات مهمی اتخاذ خواهیم کرد./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی