بازدید 3521
سوژه

دعوای آنالیزورهای تیم ملی با برانکو!

شخصا از یک هفته قبل از بازی با پرسپولیس نشستم و بازیها و گل های این تیم را در مسابقات قبلی آنالیز کردم. من توانستم نقاط ضعف این تیم را دربیاورم و به کادرفنی انتقال دادم.
کد خبر: ۵۸۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 03 May 2016

آنالیزور تیم نفت تهران گفت: اگر مقابل پرسپولیس باز بازی می کردیم، روی ضد حمله گل می خوردیم.

به گزارش با اینکه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در گفت و گویی که با یکی از روزنامه انجام داده، نفتی ها را متهم به کمک گرفتن از اعضای کادرفنی تیم ملی برای شکست دادن سرخپوشان کرده، آنالیزور نفت این موضوع را رد می کند.

مهدی خانبان آنالیزور نفت که برادرش مهرداد خانبان نیز در تیم ملی حضور دارد، در واکنش به ادعای برانکو می‌گوید:مطمئن باشید که هیچ کمکی به ما از سوی تیم ملی نشده است. شخصا از یک هفته قبل از بازی با پرسپولیس نشستم و بازیها و گل های این تیم را در مسابقات قبلی آنالیز کردم.  من توانستم نقاط ضعف این تیم را دربیاورم و به کادرفنی انتقال دادم.

وی افزود: اگر مقابل پرسپولیس باز بازی می کردیم، روی ضد حمله گل می خوردیم. همین کار را پرسپولیس مقابل استقلال انجام داد و استقلال خوزستان نیز قصد داشت مقابل ما انجام دهد اما دفاع های ما هوشیار بودند.

خانبان در پایان در واکنش به صحبت های برانکو گفت: من حرفهای برانکو را قبول ندارم چون گروه آنالیز داشتیم و کار خودمان را کردیم. در ضمن باید بگویم که تعویض های خود برانکو اشتباه بود و اگر فرشاد احمدزاده را بیرون نمی برد، فضا برای گلزنی ما باز نمی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی