بازدید 3412
سوژه

ریاست مادام العمر کفاشیان در فوتبال با قانون دوسوم!

با این مصوبه تازه هیات رییسه، کفاشیان یا هر رییس دیگری در فدراسیون فوتبال با حفظ حداقل یک سوم آرای مجمع یعنی ثلث رای دهندگان و اجماع آنها بر دادن رای سفید، همواره رییس فدراسیون خواهد ماند!
کد خبر: ۵۸۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 02 May 2016
جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال که قاعدتا باید آخرین نشست در این دوره چهارساله محسوب می شد،با دو مصوبه مهم به پایان رسید تا کفاشیان بار دیگر به ابقا در ریاست فوتبال ایران امیدوار شود.
به گزارش تابناک ورزشی، در این نشست مهم مقرر شد رئیس جدید فوتبال تنها با دو سوم آرای مجمع انتخاب شود . مجمع این فرصت را دارد چند دور دیگر هم رای گیری کند اما شرط دوسوم پابرجا باقی خواهد ماند و اگر نامزدی در دورهای بعدی هم به دو سوم آرا نرسد انتخابات ۱۸ اردیبهشت بی نتیجه باقی می ماند و هیات رئیسه تنفس چندماهه برای برگزاری مجدد انتخابات و ثبت نام های جدید می دهد.

حالا یک نکته مهم به ذهن متبادر می شود. اینکه با این مصوبه تازه هیات رییسه، کفاشیان یا هر رییس دیگری در فدراسیون فوتبال با حفظ حداقل یک سوم آرای مجمع یعنی ثلث رای دهندگان و اجماع آنها بر دادن رای سفید، همواره رییس فدراسیون خواهد ماند! 

در واقع با این ترفند، همه مجامع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بدون اخذ رای اکثریت دو سوم برای کاندیداها(هر که می خواهند باشند) شکست می خورد و ریاست رییس تمدید می شود. 
به نظر می رسد با عدم ثبت نام کفاشیان برای رقابت در انتخابات فوتبال که گفته می شود اختیاری نبوده، این موضع پابرجا خواهد ماند مگر اینکه شخص رییس دوباره بتواند یا بخواهد خود را در معرض رای مجمعی که بیش از یک سوم اعضای آن (روسای هیات های استانی) با موافقت و اشاره او انتخاب شده اند، قرار دهد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی