بازدید 2631

متهمان پرونده سقوط از چرخ و فلک مشخص شدند

کد خبر: ۵۸۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 02 May 2016
مقصران مرگ مادر برازجانی در حادثه چرخ و فلک پارک آزادی به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش ایران، یاسر حیدری معاون دادستانی برازجان گفت: پرونده حادثه چرخ و فلک پارک آزادی شهید گنجی که منجر به فوت مادر برازجانی و مصدومیت فرزند چهارساله‌اش شد در وقت فوق‌العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و طبق نظریه کارشناسی مقصران حادثه مشخص و به دستگاه قضایی معرفی شدند. 

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مرگ مادر برازجانی در اثر سقوط از چرخ و فلک افزود: پس از انجام تحقیقات و صدور دستورات قضایی، نظریه کارشناس اعلام و پرونده مقصران حادثه به تفکیک تقصیر به مرجع قضایی ارسال شد.

حیدری همچنین گفت: نظریه کارشناسی به طرفین ابلاغ شده و پرونده بسرعت در حال رسیدگی است.
معاون دادستان برازجان ادامه داد: علت اصلی نقص فنی در کابین 12 چرخ و فلک بوده است و با توجه به اینکه ورود افراد زیر 10 سال به چرخ و فلک ممنوع بوده است بهره بردار از تهیه و نصب تابلو در آن مکان امتناع کرده است.

 عصر روز سیزدهم فروردین، سقوط مادر 35 ساله به همراه فرزند 4 ساله‌اش از یک واگن چرخ و فلک پارک آزادی شهید گنجی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان بوشهر باعث مرگ مادر و مصدومیت فرزندش شد.  مادر و فرزند چهار ساله‌اش در واگن  چرخ و فلک  بودند که  هردو از واگن به سمت پایین سقوط کردند.

مصدومان حادثه با اورژانس 115 شهری برازجان به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند اما تلاش کادر درمانی به‌دلیل شدت جراحت‌های مادر نتیجه بخش نبود و کودک چهار ساله وی نیز بر اثر شکستگی و شدت جراحات آسیب جدی دیده است و هم‌اکنون در بیمارستان شهید گنجی بستری است. حداکثر ارتفاع این چرخ و فلک 15 متر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار