بازدید 4896
گزارش

مجیدی علیه قلعه‌نویی و حامی استقلال مقابل تراکتورسازی

قلعه نویی که تعدادی از استقلالی ها پس از جنجال های بوجود آمده بعد از دربی، او را متهم به تلاش برای تخریب تیم مظلومی کردند، در شرایطی خود را مقابل استقلالی ها می بیند که با چهره های شاخص استقلال فعلی تقابل آشکاری دارد.
کد خبر: ۵۸۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 30 April 2016
احتمال حضور فرهاد مجیدی در دیدار هفته اینده استقلال و تراکتورسازی زیاد است.
به گزارش تابناک ورزشی،همواره بازی های استقلال و تراکتورسازی حساسیت خاصی داشته است اما بازی آینده دو تیم حساسیت حداکثری دارد. قرار گرفتن استقلال در کورس قهرمانی و همچنین تلاش تراکتورسازی برای کسب سهمیه، این بازی را به یک نبرد حیاتی برای دو تیم تبدیل می کند.

مسئله دیگری که بر این حساسیت ها می افزاید، نشستن سرمربی سابق آبی پوشان روی نیمکت تراکتورسازی است. امیر قلعه نویی که تعدادی از استقلالی ها پس از جنجال های بوجود آمده بعد از دربی، او را متهم به تلاش برای تخریب تیم مظلومی کردند، در شرایطی خود را مقابل استقلالی ها می بیند که با چهره های شاخص استقلال فعلی تقابل آشکاری دارد.

قلعه نویی اگرچه بعد از شکست دربی از مظلومی حمایت کرد، اما این دو مربی همواره نقطه مقابل یکدیگر قلمداد شده اند و رابطه حسنه ای با یکدیگر ندارند.

مجیدی علیه قلعه‌نویی و حامی استقلال مقابل تراکتورسازی

علاوه بر مظلومی اختلافات قلعه نویی با کاپیتان فعلی استقلال، مهدی رحمتی، هم که کاملا آشکار است و این دروازه بان در زمان حضور قلعه نویی از استقلال رفت تا با خروج این مربی به استقلال بازگردد. البته علاوه بر این لیست می توان چندین نفر دیگر را هم اضافه کرد.

با این حال، جدای از بازیکنان، تیم فنی و مدیریتی استقلال و علاوه بر دو چهره مذکور، ممکن است که یکی دیگر از مخالفان شاخص امیرخان هم مصاف استقلال- تراکتورسازی را از نزدیک نظاره گر باشد. فرهاد مجیدی این روزها در ایران حضور دارد. او که عادت دارد با پست هایش در شبکه های اجتماعی از محل های سفرش برای طرفداران پرتعدادش اطلاع رسانی کند، در جدیدترین پست خود در اینستاگرام تصویری از حضور خود در تهران منتشر کرده است.

 این عکس، مورد استقبال بالای هواداران استقلال و مجیدی قرار گرفته است و خیلی از این هواداران از او خواسته اند که حالا که به ایران آمده، بماند و با حضور در آزادی در بازی پیش رو، روحیه استقلالی ها در مصاف با تراکتورسازی را افزایش دهد. باید ببینیم مجیدی که آخرین بار چند ماه قبل در بازی برابر گسترش فولاد به ورزشگاه آمد تا از آبی پوشان حمایت کند، باز هم برای حمایت از استقلالی که خیلی ها می گویند او نقش زیادی در بستنش داشته است، در هفته های حساس پیش رو به آزادی قدم خواهد گذاشت یا خیر.

حضور مجیدی در بازی برابر تراکتورسازی هم می تواند میزان حمایت از آبی پوشان در این بازی خانگی را بالاتر برده و جو سنگین تری را بر علیه سرخپوشان تبریزی شکل دهد و هم به منزله تقابل کامل قلعه نویی و مخالفشان استقلالی اش خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی