بازدید 7991
نائب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی مجلس:

جمع‌بندی مجلس کاهش سود سپرده‌هاست

نائب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس گفت: مجلس به این جمع‌بندی رسیده است که سود سپرده‌های بانکی کاهش یابد تا از این طریق نقدینگی‌ها در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، تولید و ... وارد شود.
کد خبر: ۵۸۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 28 April 2016
نائب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس گفت: مجلس به این جمع‌بندی رسیده است که سود سپرده‌های بانکی کاهش یابد تا از این طریق نقدینگی‌ها در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، تولید و ... وارد شود.

به گزارش فارس، محمدجواد کولیوند بعد از ظهر امروز در نخستین همایش سالانه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی و شهرداری نوشهر که با حضور شوراهای اسلامی شهرهای نوشهر، کجور، پول و چالوس در سالن اجتماعات فرودگاه نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در وضع قوانین باید شرایط سرزمینی مناطق مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: کرسی‌‌بندی نبودن شوراها از آسیب‌‌های این حوزه است.

وی با بیان اینکه برای موضوع پنجره واحد اقتصادی خدمات مدیریت واحد شهری چندین‌ بار با دولت نشست برگزار شد، تصریح کرد: دولت اعلام کرده است که لایحه خدمات مدیریت واحد را به مجلس شورای ارائه می‌کند.

نائب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم تعاونی‌ها از 25 درصد به هشت درصد کاهش یافته است، افزود: این نشان می‌دهد در کار جمعی موفق عمل نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه 850 هزار میلیارد تومان نقدینگی در جامعه می‌چرخد، گفت: 260 هزار میلیارد تومان آن دست دولت است و بنابراین شوراها باید در نحوه مدیریت نگاه جدی‌تری داشته باشند.

وی گفت: اینکه در هفته دو جلسه گذاشته شود تا مثلا فلان زمین را در داخل طرح قرار دهند یا خیر و یا اینکه شهردار را به گوشه رینگ ببرند، اینها کار شورا نیست و با این افکار نمی‌توان کار کرد.

کولیوند با تأکید بر اینکه باید به آینده‌ای بزرگ‌تر فکر کرد و همواره تمرین مدیریت واحد داشت، ادامه داد: هر سه ماه یک‌بار باید با دستگاه‌های خدماتی نشست برگزار شود تا درباره مسائلی مانند گاز، برق، مخابرات، آب و... بحث و تبادل‌نظر شده و پیشرفت حاصل شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خانه ملت اظهار کرد: شوراها رکن تصمیم‌گیری اقتصاد مقاومتی هستند و اقتصاد مقاومتی باید به مردم واگذار شود.

وی تصریح کرد: مجلس به این جمع‌بندی رسیده است که سود سپرده‌های بانکی کاهش یابد تا از این طریق نقدینگی‌ها در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی، تولید و... وارد شود.

نائب رئیس اول کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی واگذار شود، اظهار کرد: پیچ‌وخم‌های اداری برای یک سرمایه‌گذار به یک مشکل تبدیل شده است و باید برای حل این موضوع کار کارشناسی صورت گیرد.

کولیوند با بیان اینکه شوراها باید سند راهبردی داشته باشند زیرا در غیر این صورت دچار روزمرگی می‌شوند، گفت: اجرای قانون خدمات مدیریت واحد بر عهده شوراها است و شوراها باید از بی‌‌انگیزگی بیرون بیایند و سندهای بلندمدت تدوین کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی