بازدید 3524

جودوی ایران، خان پیدا کرد!

نصرت خان ولی‌اف ازبکستانی که برای هدایت تیم ملی جودو بزرگسالان به کشورمان سفر کرده ، صبح امروز در نشستی با خدابخش، سرپرست فدراسیون و آرش میراسماعیلی، بعدازظهر در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد
کد خبر: ۵۸۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 26 April 2016

"نصرت خان ولی اف" گزینه سرمربیگری تیم ملی جودو، با حضور در اردوی تیم ملی با مردان المپیکی آشنا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، "نصرت خان ولی‌اف" ازبکستانی که برای هدایت تیم ملی جودو بزرگسالان به کشورمان سفر کرده است صبح امروز در نشستی با خدابخش، سرپرست فدراسیون جودو و کوراش و آرش میراسماعیلی، نایب رئیس فدراسیون گفت و گو کرد و بعدازظهر امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد.

جودو نصرت خان پیدا کرد!

نصرت با حضور در اردوی تیم ملی با ملایی، محجوب، مرادی و خجسته دقایقی را به گفت‌وگو پرداخت و از آخرین وضعیت آنها مطلع شد. قرار است این مربی در چند جلسه اول حضور خود بیشتر به ارزیابی جودوکاران بپردازد و سپس وارد تمرینات شود. گزینه سرمربیگری تیم ملی جودو امروز با گرفتن نبض ملی پوشان از ضربان قلب آنها پس از تمرینات تست گرفت و بیشتر در نخستین مرحله حضور خود از شرایط روحی و روانی آنها مطلع شد.

در تمرینات امروز جواد محجوب،‌ سعید ملایی،‌ علیرضا خجسته و سعید مرادی حضور داشتند. رشید خدابخش سرپرست فدراسیون و غلامحسین علمی سرپرست جدید دبیری فدراسیون جودو حضور داشتند.

تمرین امروز جودوکاران ملی پوش مشترک با ناشنوایان بود و برخی از جودوکارن جوانان نیز در این اردوها حضور داشتند. محمد منصوری سرمربی جوانان به همراه کاظمی مربی تیم ملی در تمرینات حضور داشتند. البته ملک محمدی نیز مسئولیت نظارت بر تمرینات را برعهده داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی