بازدید 8267

آیا پروازهای ایرفرانس به ایران از سر گرفته می‌شود؟

در پی لغو تحریم ها، شایعه‌های زیادی حول بازگشت بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی و هواپیماسازی خارجی وجود دارد. اما هنوز هم مسافران ایرانی نمی‌دانند این شایعه‌ها تا چه حد صحت دارند و قابل اعتماد هستند و برای خرید بلیط هواپیما به برخی مسیرها چقدر باید منتظر حضور ایرلاین‌های خارجی باشند.
کد خبر: ۵۸۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 18 April 2016
در پی لغو تحریم ها، شایعه‌های زیادی حول بازگشت بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی و هواپیماسازی خارجی وجود دارد. اما هنوز هم مسافران ایرانی نمی‌دانند این شایعه‌ها تا چه حد صحت دارند و قابل اعتماد هستند و برای خرید بلیط هواپیما به برخی مسیرها چقدر باید منتظر حضور ایرلاین‌های خارجی باشند.

از سویی دیگر نیز بسیاری از گردشگران خارجی ترجیح می‌دهند با پروازهای ایرلاین‌های خارجی به ایران سفر کنند و روشن شدن این شایعه‌ها به بازار سفر گردشگران کمک بسیاری می‌کند.

تب و تاب حضور دوباره‌ی ایرباس در ایران و جنجال از سر گیری دوباره‌ی پروازهای ایرفرانس به آسمان ایران، توجه بسیاری از مسافران را به اخبار این حوزه معطوف کرده است.  

خبرها حاکی از آن است که شرکت هواپیمایی فرانسه با نام ایرفرانس، پس از هشت سال بالاخره به بازار گردشگری و سفر ایران بازگشت. 

شرکت هواپیمایی ایرفرانس پروازهای خود از پاریس به مقصد تهران را از دیروز، یکشنبه 29 فرودین ماه، از سر گرفته است. با امضای پروازهای پاریس- تهران، روز گذشته مقامات حمل و نقل هوایی فرانسه، مقامات سازمان هواپیمای كشوری و وزیر حمل و نقل فرانسه مسافران اولین پرواز پاریس به تهران پس از لغو تحریم‌ها بودند.


 
بازگشت مجدد پرواز هواپیماهای شرکت های خارجی همچون ایرفرانس و KLM، سفرهای ایرانیان مقیم خارج از کشور را نیز آسان‌تر خواهد کرد زیرا تا امروز برای پرواز به اکثر مقاصد اروپایی باید ابتدا به امارات، قطر یا ترکیه پرواز می‌کردند اما با بازگشت ایرفرانس، سفرهای هوایی به بسیاری از شهرهای اروپایی با اتلاف وقت کمتری انجام خواهد شد. 

با توجه به از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس به ایران، مسافرانی که علاقه‌مند به سفر با این ایرلاین هستند می توانند به صورت آنلاین و به راحتی نسبت به اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و برنامه‌ی پروازهای این ایرلاین از طریق سامانه‌ی www.alibaba.ir اقدام نمایند.

سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما علی‌بابا دات آی آر یکی از معتبرترین سامانه‌های فروش بلیط هواپیما است که علاوه بر امکان خرید بلیط خطوط هوایی معتبر و قابل اطمینان داخلی، امکان خرید بلیط ایرلاین های معتبر خارجی از جمله ایرفرانس، لوفت‌هانزا، امارات، قطری، ترکیش و.... را برای کاربران خود فراهم کرده است. 

لازم به ذکر است شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس و KLM، پس از توافق دوجانبه در سال 2004، در بازار صنایع هوایی با نام تجاریAIRFRANCE–KLM نیز شناخته می‌شوند و کاربرانی که قصد سفر از طریق این خطوط هوایی را داشته باشند، با مراجعه به سامانه‌ی علی‌بابا دات آی آر به راحتی بلیط مقصد مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند. 

شما نیز می‌توانید با ورود به این سامانه نسبت به خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی و یا حتی بلیط چارتر و سیستمی پروازهای داخلی اقدام کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی