بازدید 2547

خبرنگاری و خبر خوانی بدترین شغل های ۲۰۱۶!

موسسه و وبسایت کاریابی CareeCast.com با تحلیل داده های یک سال گذشته، خبرنگار روزنامه را برای سومین بار به‌عنوان بدترین شغل انتخاب شد، مجری اخبار هم در بالاترین بخش لیست قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 18 April 2016
موسسه و وبسایت کاریابی CareeCast.com با تحلیل داده های یک سال گذشته، خبرنگار روزنامه را برای سومین بار به‌عنوان بدترین شغل انتخاب شد، مجری اخبار هم در بالاترین بخش لیست قرار گرفت.شاید در ذهن شما این تصور پیش آید که گویندگی خبر از بهترین و باکلاس ترین شغل های دنیاست اما موسسه و وبسایت کاریابی CareeCast.com با تحلیل داده های یک سال گذشته، لیستی از بدترین شغل های سال 2016 را منتشر کرد.
این وبسایت بیست و هشتمین گزارش خود را به صورت رتبه بندی 200 عنوان شغلی ارائه کرد. در ادامه با معیار های تاثیرگذار در تهیه ی این لیست و 10 رتبه ی اول را مشاهده کنید.
 داده‌ها بر اساس 4 معیار کلی بررسی شدند: محیط، درآمد، دورنما و استرس. محیط هر دو شاخص موارد فیزیکی و روحی را در بر می‌گیرد.
میانگین ساعت کار به ازای هر هفته هم در همین بخش اعمال می‌شوند. درآمد هم حقوق دریافتی و امکان افزایش آن را شامل می‌شود. دورنما هم ظرفیت رشد تقاضا برای آن شغل و همچنین نرخ بیکاری را اندازه می‌گیرد. معیار «استرس» هم 11 مورد مختلف را تحلیل می‌کند، مثل سفر در شغل، ضرب‌الاجل‌ها و تعامل با عموم مردم.
جالب است بدانید خبرنگار روزنامه برای سومین بار به‌عنوان بدترین شغل انتخاب شد، مجری اخبار هم در بالاترین بخش لیست قرار گرفت. به گفته‌ی Ann Baldwin گوینده‌ی سابق اخبار و رئیس موسسه‌ی Baldwin Media PR ، بازار خبر در چند سال اخیر دچار تحولات چشمگیری شده است، البته نه به معنای مثبت کلمه. وقتی مردم از من می‌پرسند که آیا دلم برای این شغل تنگ‌شده است یا خیر، به آن‌ها می‌گویم که احساس می‌کنم از یک کشتی در حال غرق شدن به بیرون پریدم.انتظار می‌رود که نرخ اشتغال در هر دو شغل مذکور به‌اندازه‌ی 9% کاهش یابد.
کارکنان نظامی و آتش‌نشانان هم در این لیست جای دارند، مورد اول به خاطر داشتن بدترین محیط کار و آتش‌نشانی هم به علت اینکه پراسترس‌ترین شغل محسوب می‌شود.
گوینده خبر صدرنشین بدترین شغل های 2016!
این هم از لیست کامل 10 رتبه ی اول بدترین شغل‌ها در ایالات‌متحده:
 آتش‌نشان
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 45,970$
چشم‌انداز رشد: 5%
 راننده‌ی تاکسی
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 23,210$
چشم‌انداز رشد: 13%
بازاریاب کمیسیونی
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 47,890$
چشم‌انداز رشد: -3%
 خرده‌فروشی
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 21,670$
چشم‌انداز رشد: 7%
 کارگر کنترل آفات
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) :  21,670$
چشم‌انداز رشد:7%
پرسنل نظامی
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 27,936$
چشم‌انداز رشد: نامشخص
DJ (Disk Jockey)
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 29,010$
چشم‌انداز رشد:-11%
 گوینده‌ی خبر
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 37,200$
چشم‌انداز رشد: -11%
 چوب‌بر
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 35,160$
چشم‌انداز رشد:-4%
خبرنگار روزنامه
میانگین حقوق دریافتی (سالیانه) : 37,200$
چشم‌انداز رشد: -9% 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی