بازدید 2434

گلایه‌های یک قهرمان از ناداوری و پریدن مدال برنز

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مدال برنز مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اتریش برای من بود، اما داوری اجازه نداد به این مهم برسم.
کد خبر: ۵۸۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 18 April 2016
کاراته‌کای بانوی کشورمان از ناداوری که در لیگ جهانی کاراته وان رخ داده است گلایه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیده عباسعلی  در مورد شرایط حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان گفت: با توجه به اینکه تا زمان آغاز قهرمانی اروپا فرصتی باقی نماینده است اکثر بهترین‌های اروپا در این مسابقات حضور داشته‌اند. من از قبل مطلع بودم که چه حریفانی قرار است در این رویداد شرکت کنند و به خاطر همین از این فرصت استفاده کرده‌ام و راهی مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان شدم. در این مسابقات تجربیات زیادی کسب کردم. هر چند نتوانستم به مدال برسم اما همین که در این رقابت‌ها عملکردم را ارزیابی کردم برایم بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: برخی مواقع هر چقدر یک ورزشکار تلاش می‌کند تا به موفقیت برسد اما مواردی پیش می‌آید که مانع رسیدن به هدف می‌شود. در این رویداد هر چقدر که من تلاش می‌کردم داور بیشتر از من تلاش می‌کرد تا نتوانم نتیجه کسب کنم. به هر حال هر آنچه که قرار بود در آینده برایم رخ دهد در این رقابت‌ها رخ داد و حالا پس از بازگشت به تهران نقاط ضعف خود را برطرف خواهم کرد و قطعا باید آنها را به نقاط قوت تبدیل کنم. 

عباسعلی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در لیگ جهانی کاراته‌ وان 5 دوره مبارزه کردم واقعا رقابت بسیار جذابی با حریفانم داشتم. برای کسب مدال برنز با نماینده صربستان مبارزه کردم، اما داوری اجازه رسیدن به مدال را به من نداد. به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، اما در اتریش تمام تلاشم را کردم، اما گویا داوری دوست نداشت به من امتیاز دهد.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه عنوان کرد: بدون شک می‌گویم که برنز برای من بود اما داوری اجازه نداد به این مهم برسم. پس از پایان این دیدار سر داور مسابقات به خاطر عملکرد خوبی که داشتم مرا تشویق کرد و زمانی که مقابل من قرار گرفت از عملکرد من ابراز رضایت کرد. رفتار او قانعم کرد و به خودم ثابت شد که عملکردم راضی‌کننده بوده. در این رقابت‌ها خیلی چیزها را به دست آورده‌ام.

عباسعلی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: سومین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان را نیز شرکت کردم. واقعا در این سه رویداد با تک تک حریفانی که می‌خواستم مبارزه کردم. این برایم خیلی مهم بود چراکه همه آنهایی را که می‌خواستم آنالیز کردم و قطعا از امروز روی آنها برنامه‌ریزی خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار