بازدید 3086

کنایه جالب یاوری به باشگاه سپاهان: نویدکیا را سمبل نکنید!

کد خبر: ۵۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 17 April 2016
پیشکسوت فوتبال به باشگاه سپاهان انتقاد دارد که چرا باعث شده اند حال و روز سپاهان به این شکل در بیاید.
به گزارش تابناک ورزشی، محمود یاوری در خصوص عمده‌ترین عوامل ناکامی سپاهان در فصل جاری گفت: دلیل اصلی این موضوع برمی‌گردد به تغییر جایگاه مدیریت و عدم ثباتی که از این لحاظ در سپاهان به وجود آمد.
وی ادامه داد: آن زمان که ساکت آمد به عنوان مدیرعامل کارهای مهمی انجام داد. پس از او ترابی از کارخانه فولاد مبارکه مدیرعامل شد، هرچند که مدیر خوبی بود، اما از لحاظ اطلاعات تخصصی ورزشی، اطلاعات چندانی نداشت. پس از او رحیمی آمد که کارهایی انجام می‌داد، اما بعدا با مشکلاتی مواجه شد،‌اما آن زمان رحیمی کرانچار را به عنوان یک مربی صاحب‌سبک به سپاهان آورد، اما پس از مدتی او را تغییر داد و درواقع تغییر در زیربنا و ماهیت مدیریتی در باشگاه این مشکلات را به‌وجود آورد. درواقع عدم‌ثبات از روی نیمکت آغاز شده و خواسته یا ناخواسته به درون زمین نیز رخنه کرد.

یاوری گفت: سپاهان تیمی کاملا مردمی است و مردم به این تیم علاقه‌مند و وابسته هستند. 16 سالم بود که در این تیم بازی کردم و امروز عشق و علاقه و همه زندگی‌ام سپاهان است.12 سال سرمربی سپاهان بودم و یک زمان هم به من می‌گفتند پدرخوانده سپاهان. یک مدت این لقب به تابش رسید و امروز این وضعیت برای نویدکیا پیش آمده است.
پیشکسوت سپاهان، تأکید کرد: نویدکیا سَمُبل است، چرا او را سَمبَل می‌کنید. درواقع مشکلات قدری به محرم فشار آورد که او راه خانه‌اش را هم گم کرد. من یک کلام هم با او صحبت نکردم که این حرف‌ها را در موردش می‌زنم. محرم پسر سالمی است که این‌قدر او را این‌ور و آن‌ور کردند، خودش هم نفهمید چه اتفاقی افتاد. یک زمان به من می‌گفتند پدرخوانده و حالا محرم شده پدرخوانده سپاهان.
وی افزود: با این حال محرم برای سپاهان زحمت کشیده و سلامتی و جوانی‌اش را گذاشته است،‌اما آن‌طور که باید با او رفتار شود، رفتار نشده است. درواقع آن‌قدر به محرم برخی جاها بهای غیرمنطقی دادند که این بلا سرش آمد. به او مأموریت‌هایی دادند که این بچه گیج شد، یک مواقعی به جای مربی، مدیریت و حتی رئیس کارخانه، این محرم بود که تصمیم گرفت و الان خودش هم نمی‌داند باید چه‌کاری انجام دهد.

یاوری گفت:‌سپاهان بیمار است و این بیماری به تماشاگران و حتی به من که امروز تیم هم ندارم و فقط هوادارش هستم، سرایت کرده است.
وی در مورد اینکه آیا حضور نویدکیا در کمیته فنی، تصمیم درست بود یا اشتباه، گفت: محرم تا وقتی که می‌تواند باید بازی کند. همیشه گفته‌ام وقتی یک بازیکن می‌تواند بازی کند، نباید مربی شود و حالا محرم به‌یک‌باره 3-4 سمت بالا آمده و این درحالی است که او باید در زمین بازی کند. من حتی در جلسه اخیری که با هیأت مدیره داشتم به آنها اعلام کردم مسئولیت امور فنی و اجرائیتان را به من بدهید، آن وقت می‌شود آب رفته، به جوی بازگردد.
یاوری گفت: حضور محرم در کمیته فنی اشتباه بود. مگر محرم نسبت به سال گذشته، چقدر تغییر کرده که در 6 بازی فصل پیش می‌آید و سپاهان را قهرمان می‌کند،‌اما الان این اتفاقات برایش می‌افتد. محرم الان روح و هویت تیم است و اگر در کنار تیم باشد، می‌تواند به سپاهان روحیه بدهد، نباید او را به‌راحتی از دست داد، هرچند که هادی عقیلی را هم به‌راحتی از دست دادند.
سرمربی سابق سپاهان درمورد بازیکن‌سالاری در این تیم گفت: این کارها را خودمان کردیم، برخی مدیران وردست سپاهان برای اینکه امور کاری را سپری کنند، یک‌سری چیزها را از دست دادند و این موضوع هم برمی‌گردد به همین دلایلی که گفتم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی