بازدید 3482

تلاش براي رفع سوء‌تفاهم هاي حوزه و سينما

دبير دومين جشنواره سينما و روحاني با اشاره به تلاش براي برطرف كردن سوء تفاهم هاي حوزه و سينما گفت: حوزه علميه با بضاعت خودش، همدلي و دوستي خود را براي كمك به تعالي سينما اعلام مي‌دارد.
کد خبر: ۵۸۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 15 April 2016
دبير دومين جشنواره سينما و روحاني با اشاره به تلاش براي برطرف كردن سوء تفاهم هاي حوزه و سينما گفت: حوزه علميه با بضاعت خودش، همدلي و دوستي خود را براي كمك به تعالي سينما اعلام مي‌دارد.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام علي سرلك عصر روز جمعه در آيين اختتاميه دومين جشنواره سينما و روحاني در تالار سوره حوزه هنري برگزار شد، اظهار كرد: سينما، انباشت حقيقت است و به اميد روزي كه به رشد انسان‌ها كمك كند.

دبير دومين جشنواره سينما و روحاني با بيان اينكه وجود گرد و غبار بين روحانيت و سينما فضاي بين اين دو را مبهم كرده است، ادامه داد: البته روحانيت براي رفع اين سو تفاهم‌ها گام بزرگي برداشته است.

سرلك گفت: خانواده بزرگ سينما اعضاي زيادي دارد و بايد بپذيريم همه يك شكل نگاه نمي‌كنند؛ اما مي‌خواهيم اين رفتارها در مسيري قرار گيرد كه همه آن به نفع سينما تمام شود.

دبير دومين جشنواره سينما و روحاني با اشاره به پيام حوزه براي سينما، گفت: با توجه به برنامه‌ريزي انجام شده جشنواره سينما و روحاني را دوسالانه برگزار مي‌كنيم و در دوره بعد وارد بخش بين‌الملل هم واهيم شد.

**برترين هاي دومين جشنواره فيلم «روحاني و سينما»

به گزارش ايرنا در ادامه مراسم، جايزه ويژه دبير جشنواره به رهبر قنبري براي فيلم داستاني با عنوان «او» تعلق گرفت.

در بخش بازيگري با تقدير از زنده‌ياد خسرو شكيبايي تنديس جشنواره به رضا كيانيان براي فيلم‌هاي روزگار غريب و كيف انگليسي اهدا شد.

همچنين با تقدير از «كوچك جنگلي» و «مدرس»، بهروز شعيبي براي سريال «پرده نشين» جايزه بهترين كارگرداني را به خود اختصاص داد.

بهترين كارگرداني فيلم داستاني با تقدير از «طلا و مس» و «او» به «زير نور ماه» سيد رضا ميركريمي تعلق گرفت.

بهترين فيلم مستند نيز به سيد وحيد حسيني براي فيلم «شيخ حسين» تعلق گرفت. در اين بخش از «فيه ما فيه» صادق داوري‌فر تقدير شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی