بازدید 2976

صعود دراماتیک لیورپول با حذف دقیقه92دورتموند

با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی تیم های لیورپول ، ویارئال، شاختاردونتسک و سویا راهی نیمه نهایی شدند.قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امروز ظهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 15 April 2016
دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با صعود لیورپول، ویارئال، شاختاردونتسک و سویا به نیمه‌نهایی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهم‌ترین دیدار لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف دورتموند رفت و دو رقیب اسپانیایی سویا و بیلبائو در ورزشگاه رومن سانچر مقابل هم صف آرایی کردند.

نتایج 4 دیدار همزمان به شرح زیر است:

لیورپول که در دیدار رفت در ورزشگاه سیگنال پارک مقابل دورتموند به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافته بود در دیدار برگشت در حالیکه تا نیمه دوم 3 بر یک بازنده مسابقه بود، در یک بازگشت تاریخی با نتیجه 4بر3 بازی را به سود خود خاتمه داد تا لیورپول و هوادارانش با یورگن کلوپ در یک بازی دراماتیک راهی نیمه نهایی شوند.

گل‌های بازی را میخیتاریان در دقیقه5، اوبامیانگ در دقیقه 9 و مارکو رویس در دقیقه 57 برای دورتموند و اوریگی در دقیقه 47 و کوتینیو در دقیقه 66 و ساخو در دقیقه 77 و لوورن در دقیقه 91 برای لیورپول به ثمر رساند.

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت لیورپول با نتیجه 5 بر 4 مقابل دورتموند به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد تا  کلوپ  مار در آستین پرورش داده را در آستین بکشد.

مصاف جذاب شاگردان توخل و کلوپ با شروع غافلگیر کننده دورتموند و 2 گلی که در 10 دقیقه اول به ثمر رساندند آغاز شد و در ادامه لیورپول با اوریگی یکی از گل‌ها را پاسخ داد. در ادامه رویس گل دیگری به ثمر رساند و در حالی که همه چیز برای لک لک ها تمام شده به نظر می‌رسید گل کوتینیو امید را در رگ‌های آنفیلدی‌ها به جریان انداخت و در ادامه گل‌های مدافعان میانی قرمز‌ها، ساخو و لوورن پیش تاخته بازی را به شکل دراماتیکی به نفع کلوپ و شاگردانش عوض کرد.

دورتموند در خط دفاع تمرکز لازم را نداشت و بعد از گل نتوانست برنامه درستی برای مهار توپ های ارسالی میلنر و پاس‌ها کوتینیو در عمق داشته باشد و بازی برده را با باخت حذف عوض کرد.در نقطه مقابل لیورپول با حمله بی محابا و حضور پرتعداد در محوطه جریمه دورتموند به خوبی از آشفتگی و شلوغی 18 قدم زرد پوشان سود برد و باخت را با برد و صعود عوض کرد.

صعود دراماتیک لیورپول با حذف دقیقه90دورتموند/شاختار، ویارئال و سویا

در دیگر دیدار امشب سویا در خانه به مصاف هموطن خود اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا به دلیل تساوی دو تیم در مجموع 2 دیدار بازی به وقت اضافه کشیده شود.این دیدار در وقت اضافه گلی در بر نداشت و در نهایت در ضربات پنالتی سویا با نتیجه 5بر 4 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

گل‌های بازی را آداریز در دقیقه 57  و گارسیا در دققه 80 برای بیلبائو و گامیرو در دقیقه 59 برای سویا گلزنی کرد.دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود سویای میهمان خاتمه یافته بود.

صعود دراماتیک لیورپول با حذف دقیقه90دورتموند/شاختار، ویارئال و سویا
 

در دیگر دیدار امشب اسپارتاپراگ در خانه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب ویارئال شد.گل‌های بازی را باکامبو 2 گل در دقایق 5 و 49، سولدادو در دقیقه 35 و سوریانو در دقیقه 45 برای ویارئال گلزنی کرد و 2 گل میزبان را دوکال در دقیقه 65 و کرچی در دقیقه 71 به ثمر رساند.

دیدار رفت 2 تیم با نتیجه 2 بر یک به سود ویارئال خاتمه یافته بود.درنهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت ویارئال با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

صعود دراماتیک لیورپول با حذف دقیقه90دورتموند/شاختار، ویارئال و سویا
 

و در نهایت در آخرین بازی شاختار در خانه با نتیجه 4 بر صفر مقابل براگا به برتری رسید.گل‌های بازی سرنا در دقیقه 25 و ریکاردو فریرا 2 (گل به خودی) در دقایق 45 و 74، کوالنکو در دقیقه 50 برای شاختار به ثمر رساند.

دیدار رفت 2 تیم با برتری 2 بر یک شاختار میهمان خاتمه یافته بود.در نهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت نماینده اوکراین با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و طبق روال 2 سال اخیر راهی نیمه نهایی شد.

صعود دراماتیک لیورپول با حذف دقیقه90دورتموند/شاختار، ویارئال و سویا
 
در نهایت با پایان مرحله یک‌چهارم نهایی تیم های لیورپول ، ویارئال، شاختاردونتسک و سویا راهی نیمه نهایی شدند.قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امروز ظهر برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار