بازدید 3520

بازگشت نفت به فینال لیگ بسکتبال!

مدیرعامل صنعت نفت ابادان می گوید: حفظ نظم و آبروی لیگ بسکتبال در تمامی ادواری که مدیریت باشگاه نفت آبادان را برعهده داشتم، از مهمترین مسائلی بود که همیشه سعی در رعایت آن داشته‌ام و با توجه به اینکه برگزاری آبرومند و منظم لیگ برای ما همیشه مهم بوده، تابع رای و نظر فدراسیون هستیم و با قدرت هرچه تمام‌تر در بازی‌های باقی مانده شرکت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 12 April 2016
مسئولان صنعت نفت آبادان از موضع خود کوتاه آده و به فینال لیگ برگشتند.
به گزارش تابناک ورزشی، بعد  از اتفاقاتی که در دیدار پتروشیمی بندر امام و صنعت نفت آبادان افتاد مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد نفت دیگر به لیگ باز نخواهد گشت ولی حالا وی از موضع خود کوتاه آمده است.
حسن مختاری مدیر عامل صنعت نفت می گوید:در جلسه عصر امروز با مسئولان فدراسیون بسکتبال و با توجه به وساطت شخص آقای مشحون رئیس فدراسیون و احترام خاصی که برای ایشان قائل هستم، بازی‌های باقی مانده فینال لیگ برتر بسکتبال را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: با این حال همچنان پیگیر شکایت خود از بابت ضعف داوری دو دیدار ابتدایی فینال هستم، اما با توجه به اینکه رئیس فدراسیون در جریان این شکایت قرار گرفت، تصمیم به ادامه باز‌‌ی‌ها گرفتیم.

مختاری خاطرنشان کرد: حفظ نظم و آبروی لیگ بسکتبال در تمامی ادواری که مدیریت باشگاه نفت آبادان را برعهده داشتم، از مهمترین مسائلی بود که همیشه سعی در رعایت آن داشته‌ام و با توجه به اینکه برگزاری آبرومند و منظم لیگ برای ما همیشه مهم بوده، تابع رای و نظر فدراسیون هستیم و با قدرت هرچه تمام‌تر در بازی‌های باقی مانده شرکت خواهیم کرد.

مختاری با اشاره به دو دیدار بعدی فینال لیگ بسکتبال که در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: از همه علاقمندان و مردم خوب و خونگرم آبادان می‌خواهم با حضور گسترده خود در دو بازی آینده، به بازیکنان نفت آبادان برای جبران دو شکست قبلی کمک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی