بازدید 4517
۱
لیگ یک

مس با میثاقیان جای خونه به خونه را گرفت/ ماشین سازی مدعی صعود شد

از زمانی که اکبر میثاقیان از تیم متمول شمالی جدا شده ،خونه به خونه 2 تساوی و یک شکست را تجربه کرده و رده دومی مطمئن خود را تقدیم رقبا کرده است. جالب اینجا است که مسئولان خونه به خونه بابل به خاطر نتایج این تیم میثاقیان را کنار گذاشتند و حالا اکبر اوتی با مس کرمان جایگاه تیم بابلی را در جدول گرفت تا مازندران باز هم از سهمیه لیگ برتری محروم بماند
کد خبر: ۵۸۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 11 April 2016
شاگردان اکبر میثاقیان به رده سوم جدول لیگ دسته اول رسیدند.
به گزارش تابناک ورزشی،هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز از ساعت 16 و 30 دقیقه با برگزاری 8 دیدار آغاز شد که تیم صدرنشین پیکان مقابل نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در دیگر دیدار تیم خونه به خونه مقابل گیتی‌پسند شکست خورد و باز هم حمید درخشان و علی کریمی نتوانستند پیروزی را از آن خود کنند. از زمانی که اکبر میثاقیان از این تیم جدا شده است خونه به خونه 2 تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. جالب اینجا است که مسئولان خونه به خونه بابل به خاطر نتایج این تیم میثاقیان را کنار گذاشتند و حالا میثاقیان با کمس کرمان جایگاه تیم بابلی را در جدول گرفت.

فجرسپاسی مقابل گل‌گهر سیرجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد و مس کرمان 2 بر یک فولاد یزد را شکست داد. شاگردان اکبر میثاقیان با 53 امتیاز جایگاه خونه به خونه، تیم سابق میثاقیان را در رده  سوم گرفتند. با نتایج رقم خورده پیکان در صدر، ماشین یازی دوم، مس کرمان سوم و خونه به خونه در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

نتایج کامل مسابقات برگزار شده 


گیتی‌پسند یک - خونه به خونه صفر

داماش گیلان 3 - آلومینیوم هرمزگان صفر

پاس یک - آلومینیوم اراک یک

شهرداری اردبیل صفر - خیبر خرم‌آباد صفر

پیکان یک - نفت آبادان 2

نساجی مازندران یک - پارسه تهران صفر

فجرسپاسی یک - گل‌گهر سیرجان یک

مس کرمان 2 - فولاد یزد یک

ایران جوان بوشهر 1- مس رفسنجان 2

نفت مسجدسلیمان1 ماشین‌سازی تبریز 2



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آخه عزیز دلم درخشان گند زد به پرسپولیس.آخ مگه میشه با رانت {برادرش} فوتبال ومربیگری کرد.ترا خدا زودتر دو برابر بدهیدوتیم را از دست این آدم نجات دهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی