بازدید 5406

تخریب و دروغ پردازی هر دولتی را در ادامه روند دچار مشکل می کند

غلامعلی جعفرزاده
کد خبر: ۵۷۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 07 April 2016
در مورد انتخابات ریاست جمهوری، پرداختن به اینگونه مباحث مشکلی ندارد کما اینکه می‌بینیم در دنیا از یک یا دو سال قبل کسانی که می‌خواهند کاندیدا شوند به این مساله می‌پردازند.

مهم این است که پرداختن به اینگونه مباحث آسیب‌زا نباشد، اما متاسفانه تا حدودی بداخلاقی‌ها حاکم بر روند انتخابات ما شده است و به جای کمک به یک روند انتخاب اصلح از سوی مردم، بیشتر به سمت تخریب یکدیگر پیش رفته‌ایم و این تخریب تا جایی ادامه می یابد که مردم ناامید می‌شوند و این مساله نسبت به آینده اشکال دارد.

آقایانی که قصد حضور در این عرصه‌ها را دارند نباید حرف‌های بی‌اساس و بی‌پایه بزنند یا شعارهایی دهند که انجامش غیرممکن است؛ به عنوان مثال وعده یارانه 250 هزار تومانی می‌دهند و این کار غیرممکن است. ممکن است شخص مورد نظر بگوید که می‌تواند این میزان یارانه را بپردازد اما در این صورت باید کشور را تعطیل کنند تا یارانه دهند.

بنابراین اینکه مباحث انتخاباتی زود هنگام مطرح شود چندان اشکال ندارد زیرا مردم می توانند آگاهانه‌تر عمل کنند و روال منطقی و مشخصی را در نظر داشته باشند.

تخریب و دروغ پردازی و شبهه افکنی هر دولتی را در ادامه روندش دچار اشکال می‌کند لذا اگر نقدی هم صورت می گیرد باید منصفانه باشد؛ در حالیکه تجربه نشان داده اینگونه نبوده است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس درباره اینکه ایجاد فضای کاذب سیاسی به نفع چه کسانی است، گفت: در مرحله اول به ضرر مردم است چون زمانی که مردم اعتماد می کنند اما نتیجه نمی‌گیرند ناامید می شوند لذا معتقدم این مباحث اگر هم زود هنگام مطرح می‌شود دارای اشکال نیست بلکه شیوه عملش دچار مشکل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار